Permalänk
Medlem

Billig soundbar?

Tjena!

Är på jakt efter snäppet roligare ljud än det som kommer ut ur baksidan på TVn.. Vill i princip bara få ljudet framåt men självklart så bra som möjligt! Kikar nog i prisklassen max 2000.

Finns det något värt i den prisklassen?

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Hej!

Denna kanske kan vara något? https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/hogtalare/soundbar/...

Lite över din budget men svårslaget i den prisklassen.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem
Skrivet av magma86:

Hej!

Denna kanske kan vara något? https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/hogtalare/soundbar/...

Lite över din budget men svårslaget i den prisklassen.

Dustin har SJ4 (samma system men 2.1, dvs. endast soundbar + sub) på kampanj i ett par timmar till, tror det var 1.490kr. Jag är ute efter något liknande men passade på SJ4 då LGs soundbars tydligen saknar display vilket känns väldigt dumt.

Finns det några andra tips i prisklassen <4K? Jag kan inte tala för TS men för egen del vill jag bara ha soundbar+sub.

Edit: Oj, tråden var tydligen flera månader gammal. TS har nog redan hittat något passande vid det här laget och jag skapar nog en egen tråd i hopp om att få lite aktuella tips.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Dustin har SJ4 (samma system men 2.1, dvs. endast soundbar + sub) på kampanj i ett par timmar till, tror det var 1.490kr. Jag är ute efter något liknande men passade på SJ4 då LGs soundbars tydligen saknar display vilket känns väldigt dumt.

Finns det några andra tips i prisklassen <4K? Jag kan inte tala för TS men för egen del vill jag bara ha soundbar+sub.

Edit: Oj, tråden var tydligen flera månader gammal. TS har nog redan hittat något passande vid det här laget och jag skapar nog en egen tråd i hopp om att få lite aktuella tips.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag såg att hifiklubben har ett runt 4-5k.
Sj9 ligger runt 5-6 nu på rea. Den saknar förvisso surround men har atmosstöd

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt