Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Maj 2011

Söker film.

Har jag letat i flera timmar utan resultat, kanske något här kan hjälpa mig med den film jag söker.

Tror filmen är relativt ny, handlar om en kvinna som äger något typ av tech-företag där det är möjligt att låsa in brottslingar i ett datorprogram, där upplever de sedan att flera år har gått men i verkligheten bara ett par minuter.

Kvinnan blir sedan oskyldigt anklagad för ett brott, tror hon får välja mellan ett riktigt långt fängelsestraff eller att sitta ett år i sitt egna datorprogram. Man får sedan se att hon sitter i ett rum med en stor digital klocka på väggen som räknar ner.

Hon upptäcker sen efter att ha suttit där ett år att allt bara var fejkat, hon satt i ett riktigt rum i ett år och tar sig ut genom ett skåp på väggen. Hon märker efter det att allt bara var ämnat för att ta över hennes företag.

Lite luddigt kanske...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Maj 2011

Nevermind...hittade den på Netflix igen.
Hette visst "OtherLife".

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHLM
Registrerad
Nov 2013

ASUS G750JX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHLM
Registrerad
Nov 2013

Aha du hitta googlade virtual prison movie o va de första som kom upp! "letat i flera timmar"

ASUS G750JX

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Bosse78:

Aha du hitta googlade virtual prison movie o va de första som kom upp! "letat i flera timmar"

Tack ändå!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2015

Lät dock som en intressant film!

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar/Malmö
Registrerad
Jan 2012

Jo visst kan det vara rätt lätt att hitta om man är bra på google. Själv kan jag sitta typ 15-30 min och googla efter ngt medans min kompis kan hitta det på typ 1min. Han är en väldigt bra googlare men jag "hittar" inte riktigt orden som jag ska söka på för att hitta rätt.

Iallafall tack för filmtips! Lät intressant och lagt till den i "Min Lista" på Netflix (Y)

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro/PSUBeQuietDarkPowerPro1000w/ Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING/AURA/CPU:i7-6700K 4.2Ghz/Kylare:BeQuiet! SilentLoop240mm/Ram:Corsair 16GB DDR4 3200MHz Vengeance/GPU:Asus R9 280X Matrix Platinum 3GB/SSD:Corsair Force GT 2x120GB/HDD:Seagate/WD->30TB/OS:W7/TillbehörLogitechG930/Z906,G510/K350/M705/G440/
MionixNaos5000/7200/Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM,49"Sony,KD49X8005C/Mobil:Sony Z5