Abonnemang utan telenor change

Permalänk
Medlem

Abonnemang utan telenor change

Hej

Jag bytte in min Iphone 7 för ett par månader sen och hämtade ut en samsung s8 för att testa något nytt. Tkr samsung är helt ok men skulle mycket gärna vilja byta tillbaka mig till Iphone.

Jag har telenor change, men i och med att jag gjorde mitt byte för ungefär 3 månader sen måste jag nu vänta 9 mån.

Jag går i tankarna om att sälja s8 på blocket eller facebook marketplace, men vet inte hur det påverkar mitt abonnemang med telenor någon som vet?

Mvh

Permalänk

020-22 22 22 vet nog

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Du bör absolut ta kontakt med Telenors kundtjänst om detta. Det är nog också bäst att ta det skriftligt (via mejl) så att det inte blir några missförstånd i efterhand.

Permalänk
Medlem

Du vill nog inte sälja iväg en mobil du har fått från dem som du ska byta in igen snart utan deras vetskap.....

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damm:

Hej

Jag bytte in min Iphone 7 för ett par månader sen och hämtade ut en samsung s8 för att testa något nytt. Tkr samsung är helt ok men skulle mycket gärna vilja byta tillbaka mig till Iphone.

Jag har telenor change, men i och med att jag gjorde mitt byte för ungefär 3 månader sen måste jag nu vänta 9 mån.

Jag går i tankarna om att sälja s8 på blocket eller facebook marketplace, men vet inte hur det påverkar mitt abonnemang med telenor någon som vet?

Mvh

Du kan byta ut din telefon via change, men måste betala månadskostnaden för telefonen fram till 12 månader. Som en klumpsumma