Youtube desyncar när jag spelar PUBG

Permalänk

Youtube desyncar när jag spelar PUBG

Har ett riktigt konstigt problem som jag googlat efter utan att hitta en lösning. Jag har datorn i signen plus två skärmar, 1 GB lina med uppmätta 700-800 Mbps. Brukar spela PUBG och ha lite youtubeklipp igång samtidigt på andra skärmen i bakgrunden.

När jag kör så här så börjar youtube efter någon minut att desynca ljud och bild. Jag har stängt av hårdvaruaccelerationen i webbläsaren men det hjälper inte, fanns någon tråd på Toms hardware att det funkade för folk. Det skumma är att detta händer aldrig när jag provar att något annat spel och min tidigare rigg med i5 4690K och 16 Gb i ram hade aldrig det här problemet, det kunde microstudda när PUBG var i loadingscreenen men aldrig så här.

Har ni några tips på vad det här skulle kunna vara?

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom

Permalänk
Avstängd

kör du med chrome? https://www.giantbomb.com/forums/bug-reporting-33/audio-in-vi...
verkar vara många med det problemet, dock ingen solklar lösning.
Måste du ha igång youtube medans du spelar? du håller väll inte på med stream sniping?

Permalänk

Yes är det Chrome, konstigt bara att det fungerade fint min gamla rigg. Får kika på länken du postade. Haha nej jag kollar inte på streamers. Jag gillar att ha youtube, netflix,HBO osv på i bakgrunden medan jag spelar.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom

Permalänk

Har nu testat andra webbläsare och andra tjänster. Samtliga streamingtjänster desyncar.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom