Permalänk

Wii U + Spel

Hejsan alla Sweclockers!

Efter ett impulsköp av en Switch så har min Wii U (premium) konsol hamnat i skymundan!

Det som säljes är

Nintendo Wii U Premium
Nintendo Wii U Pro Controller (Wii U) (Original)

Spel:
New Super Mario Bros. U
Super Smash Bros.
Super Mario Maker
Mario Kart 8
Super Mario 3D World

Prisidé: 1800:- ? (Bud sker i tråden)

Wii U införskaffades via blocket. Tyvärr följde det ej med någon originalförpackning.
Allt säljes som ett paket.
Fraktas helst inte då jag inte har någon förpackning till kosolen utan affären sker mellan 4 ögon. Jag har möjlighet att leverera konsolen och spelen inom en ~15mils radie från Karlstad, vardagar efter 15:00 eller helgdagar efter 11:00

Har goda marknadsreferenser här på Sweclockers (Se tråd)

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls

Läs hela annonsen här

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk
Medlem

Ändrar du dig med att du kan skicka det så finns det intresse!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

@segafreaktwo: Inte helt omöjligt att jag kan åka till västerås, det får dock bli tidigast nästa helg

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk

Jag är också intresserad men bor i Göteborg.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Det verkar som om att jag får fixa fram ett dugligt emballage !

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk
Skrivet av Frozensweetness:

Det verkar som om att jag får fixa fram ett dugligt emballage !

Då blev ju detta plötsligt mycket mer intressant. 😀

Jag bjuder 2000 kr plus frakt. Bor i Helsingborg.

Mvh Måns

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@mjukis.com: Noterat, nu har jag även fått tag på grymt trevligt emballage också!

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk
Medlem

Hejsan,

finns den kvar?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 5 3600 - ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4 - Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB (2x8GB) - ASUS Radeon RX 5700 DUAL EVO OC - Corsair RM650x - Fractal Design Define C - Windows 10.
Server: SuperMicro X8DT3 - 2xIntel Xeon X5650 2.67Ghz - 64GB DDR3 ECC - Fractal Design Define XL - 3x4TB WD Red & 1x6TB WD Red - UnraidOS 6.8.0

Permalänk
Skrivet av Frozensweetness:

@mjukis.com: Noterat, nu har jag även fått tag på grymt trevligt emballage också!

Grymt välpackat med alla delar prydligt packade och inplastade.

Tack för en snabb affär!

/m

Skickades från m.sweclockers.com