Vad är det billigaste sättet att skaffa en ny officiell lavalampa från Mathmos till Sthlm?

Permalänk
Medlem

Vad är det billigaste sättet att skaffa en ny officiell lavalampa från Mathmos till Sthlm?

Amazon? Nån inredningsbutik? Lampbutik?

Teknikmagasinet har just slut på sina knockoff-lavalampor, så jag undrade hur man enklast får tag på Mathmos-lampor till Sthlm över nätbeställning, och vilken konkurrent som är billigast. Ej kollat Amazon.co.uk än.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz
MOBO: MSI B550 Gaming+
RAM: Corsair DDR4-3200/PC4-25600 1600MHz 16Gb
GPU: AMD Sapphire Radeon R9 290 4Gb + 2 st 120mm Noctua-fläktar
MONITOR: Dell U2414H 24" - HD: Kingston A2000 - PSU: Seasonic Focus GX 650W - CHASSIS: Fractal Design Focus G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnkell:

Amazon? Nån inredningsbutik? Lampbutik?

Teknikmagasinet har just slut på sina knockoff-lavalampor, så jag undrade hur man enklast får tag på Mathmos-lampor till Sthlm över nätbeställning. Ej kollat Amazon.co.uk än.

Men kära nån, hur vore det om du googlade själv?
Det tog mig ca 5 sekunder att hitta det här på absolut första länken på google https://www.ljusweb.se/category/mathmos-astro-black

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@godspeed: Jag frågade inte efter den första bästa länken google visar, jag frågade om vilken outlet som är "BILLIGAST". Med det menas vilken av dom 10-30 olika importörerna som lägger på minst för att sälja den. Tack för the benefit of the doubt. Alltid lika märkligt att träffa på nån som beslutar att slösa sin egen tid för att säga att nån annan kunde gjort jobbet snabbare, istället för att bara passera förbi. Känns så skönt att döma.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz
MOBO: MSI B550 Gaming+
RAM: Corsair DDR4-3200/PC4-25600 1600MHz 16Gb
GPU: AMD Sapphire Radeon R9 290 4Gb + 2 st 120mm Noctua-fläktar
MONITOR: Dell U2414H 24" - HD: Kingston A2000 - PSU: Seasonic Focus GX 650W - CHASSIS: Fractal Design Focus G

Permalänk
Medlem

kollade teknikmagasinet och dom har ju en del av dom billiga i lager ju ?

Permalänk
Medlem

@HazZarD: Absolut, men dom finaste färgerna är slut, och bara dom kallaste och blekaste färgerna finns kvar. Jag söker orange, röda, o dyl. Men jag kollar runt lite.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 5600X 3.7GHz
MOBO: MSI B550 Gaming+
RAM: Corsair DDR4-3200/PC4-25600 1600MHz 16Gb
GPU: AMD Sapphire Radeon R9 290 4Gb + 2 st 120mm Noctua-fläktar
MONITOR: Dell U2414H 24" - HD: Kingston A2000 - PSU: Seasonic Focus GX 650W - CHASSIS: Fractal Design Focus G

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arnkell:

@godspeed: Jag frågade inte efter den första bästa länken google visar, jag frågade om vilken outlet som är "BILLIGAST". Med det menas vilken av dom 10-30 olika importörerna som lägger på minst för att sälja den. Tack för the benefit of the doubt. Alltid lika märkligt att träffa på nån som beslutar att slösa sin egen tid för att säga att nån annan kunde gjort jobbet snabbare, istället för att bara passera förbi. Känns så skönt att döma.

Nu är det väl ändå du som dömer här i förväg,**bort //mod**

Samma princip, googla och se vilken som är billigast,**bort //mod** så mycket skiljer det inte i slutändan eftersom det är samma tillverkare på originalen och om du vill ha knockoffs (som du inte efterfrågade för övrigt) så vänta tills teknikmagasinet kommer in lr köp via valfri ebay men tänk på frakt och tull läggs på numera.

**bort //mod**

Men sure, jag kan lägga till det här också så att du slipper leta själv
https://www.pricerunner.se/cl/496/Barnrum?attr_59769388=59769...

§1
Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(