Bästa trådlösa gaming headsetet

Permalänk
Medlem

Bästa trådlösa gaming headsetet

Som rubriken lyder så undrar jag lite på vilka trådlösa gaming-headset som har bra ljud och passform och som inte är alltför dyra. Runt 1000 kr.

Permalänk
Medlem

För 1000kr är marknaden väldigt begränsad. Du får nog i alla fall gå upp till 1600-1800kr. G933, kanske? Corsair Void ligger väl omkring 1000kr, men de verkar inte så bra.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

För 1000kr är marknaden väldigt begränsad. Du får nog i alla fall gå upp till 1600-1800kr. G933, kanske? Corsair Void ligger väl omkring 1000kr, men de verkar inte så bra.

Okej, men trådlöst är inte ett krav har ingen lust att köpa något dyrare. Behöver nytt då min sladd började glappar idag. Men vet du något billigt med tråd som inte trasslar så mycket?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thurug:

Okej, men trådlöst är inte ett krav har ingen lust att köpa något dyrare. Behöver nytt då min sladd började glappar idag. Men vet du något billigt med tråd som inte trasslar så mycket?

Skickades från m.sweclockers.com

https://www.inet.se/produkt/6607439/hyperx-cloud-ii-gun-metal Är nog ett bra headset. Jag är i alla fall nöjd med mina QH-85, efter många, många år.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem