Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2017

Köpråd headset

Jag letar efter ett headset som sitter ordentligt men vänliga för oss med glasögon. Lägger inte mer än 500 på ett headset, helst något som matchar min blåa setup :D. Bara att länka. Kan tillägga att jag letar efter ett tangentbord utan numpad också.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av oklart1:

Jag letar efter ett headset som sitter ordentligt men vänliga för oss med glasögon. Lägger inte mer än 500 på ett headset, helst något som matchar min blåa setup :D. Bara att länka. Kan tillägga att jag letar efter ett tangentbord utan numpad också.

Skulle nog säga att det blir ganska svårt att hitta något hyfsat för 500kr, men om du är villig att gå upp till 600~ så finns det dessa två som båda är väldigt bra.
Kingston HyperX Cloud
QPAD QH-90

När det gäller tangentbord så har jag själv ett Cooler Master MasterKeys Pro S RGB Cherry MX Red gillar det starkt!

Fractal Design R4 | i7 6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Palit GTX 1080 GameRock Premium | 16GB DDR4 | Samsung 840 Pro
Asus ROG Swift PG248Q | Zowie EC2-A | CM Masterkeys Pro S | Sennheiser PC 360 G4ME

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Narnia
Registrerad
Sep 2015
Skrivet av zorken:

Skulle nog säga att det blir ganska svårt att hitta något hyfsat för 500kr, men om du är villig att gå upp till 600~ så finns det dessa två som båda är väldigt bra.
Kingston HyperX Cloud
QPAD QH-90

När det gäller tangentbord så har jag själv ett Cooler Master MasterKeys Pro S RGB Cherry MX Red gillar det starkt!

Jag har haft qpad qh-90 dom var verkligen att rekommendera sitter skönt och ger bra ljud och har tangentbordet också, där har du din kombo TS en riktig vinnare

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2017
Skrivet av zorken:

Kingston HyperX Cloud
QPAD QH-90

Skrivet av Kethsi:

Jag har haft qpad qh-90 dom var verkligen att rekommendera sitter skönt och ger bra ljud och har tangentbordet också, där har du din kombo TS en riktig vinnare

Jag har precis beställt ett par Roccat Kave XTD Stereo tack för hjälpen med tangentbort ska ta mig en funderare