Permalänk
Medlem

Puffar upp denna, söker någon/några att farma lite fina drops med Kör Bardin level 22.

Finns på Steam med nick Lunkan90

Sitter även i denna discord https://discord.gg/CEPPM6S

Permalänk
Medlem

Är lite sen på bollen här, men tänkte börja köra Vermintide 2 nu, med tanke på att Dark Tides verkar vara en buggfest just nu har har för höga systemkrav för att mina polare ska kunna köra det bekvämt. Hur aktivt är Vermintide 2 just nu?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrottOchStraff:

Är lite sen på bollen här, men tänkte börja köra Vermintide 2 nu, med tanke på att Dark Tides verkar vara en buggfest just nu har har för höga systemkrav för att mina polare ska kunna köra det bekvämt. Hur aktivt är Vermintide 2 just nu?

Det är ett relativt litet men troget community. Kör man med polare är det dock mindre intressant då man ändå max kan vara fyra pers som spelar tillsammans. Men spelet är absolut som bäst nu då Fatshark haft över fyra år på sig att tweaka och fixa buggar. Jag har spelat lite Darktide och det är ett bra spel, men jag saknar mycket från VT2 exempelvis utbud på kartor, crafting, riktiga rewards, fler fiendetyper och personliga stats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Är lite sen på bollen här, men tänkte börja köra Vermintide 2 nu, med tanke på att Dark Tides verkar vara en buggfest just nu har har för höga systemkrav för att mina polare ska kunna köra det bekvämt. Hur aktivt är Vermintide 2 just nu?

Tror det är rätt många spelare jämfört med någon månad sedan då de gav bort spelet inför release av darktide.

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic