Tittare på sin stream hör folket i teamspeak

Permalänk

Tittare på sin stream hör folket i teamspeak

Hejsan Hur gör man så att sina tittar inte kan höra dom jag sitter i teamspeak med? Jag har testa att följa en guid på youtube men gick inte så bra haha

Permalänk
Medlem

Vad streamar du med? Du bör ha inställningar där för att ställa in vilka ljudkanaler som streamas och vilka som inte gör det.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Separera ljudkällorna

https://youtu.be/qM4wHheCfpE

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

som hugseal skrev vilken program använder du för att streama med? Använder du obs bör jag kunna hjälpa dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredde_lol:

Hejsan Hur gör man så att sina tittar inte kan höra dom jag sitter i teamspeak med? Jag har testa att följa en guid på youtube men gick inte så bra haha

Personligen ogillar jag när man bara kan höra ena delen av konversationen, men förstår att folk inte alltid vill höras. Men blir ofta ganska konstig stämning för tittarna när du pratar med dina vänner men bara hör dig. Bara en FYI

Permalänk
Skrivet av Landmark90:

Personligen ogillar jag när man bara kan höra ena delen av konversationen, men förstår att folk inte alltid vill höras. Men blir ofta ganska konstig stämning för tittarna när du pratar med dina vänner men bara hör dig. Bara en FYI

Kan faktiskt håla med om det. Har ts inte någon kompis alls som kan tänka sig att snacka på stream för har du någon sådan kanske du bara ska streama när du spelar med han.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Voicemeeter banana och virtual audio cables. Sätt TS på egen enhet och exkludera denna i voicemeeter banana.

Visa signatur

Ryzen 1700 @3,8Ghz 1,342V | Corsair Vengeance LPX 2x8Gb (CMK16GX4M2B3000C15) | Asus Prime x370 Pro | KFA2 GTX 1080 Ti