Permalänk
Medlem

1 VAC ban on record
2179 day(s) since last ban
COD:MW3. Det var senast

Visa signatur

Phantek P400S | Asus ROG Strix Z370-F | i7 8700K | Corsair H115i | Corsair Vengeance 16GB 3000MHz | GeForce 2080 Super | Corsair AX 850W | Samsung 850 Pro 512GB | Samsung 840 EVO 256GB | 3TB WD Green |

Permalänk
Medlem

Fuskar aldrig i onlinespel.

Däremot har jag lekt runt i konsollen i singleplayer-spel för att spawna fiender, items eller liknande efter att ha tröttnat på spelet. Om det räknas som fusk? Kanske

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem

har fuskat för två anledningar:
spelet har gjort fel och jag har förlorat något p.g.a. det.
irritera kompisar.

betydligt mer av det första men det är alltid kul att lura kompisen

Permalänk
Medlem

absolut, oftast om jag stör mig på något moment som går att kringå med fusk eller om jag redan klarat spelet och vill leka runt. Obs, syftar sjävlkart på singleplayer spel.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Fuskar aldrig i spel, det förstör spelet tycker jag, desutom har jag aldrig hittat ett spel som varit så svårt att jag skulle vilja fuska i det.

har däremot en vacban i CoD MW2 då man tydligen inte fick hosta egna servrar där i med custom gamemodes.

Och så har jag ju använt fusk koderna i warcraft typ warpten och så när det var aktuellt för typ 10+ årsen. moddat bilar i need for speed ug2 men det går nog inte som fusk.

annars är jag emot fusk, speciellt online och alltid varit.

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

jag brukar alltid klara ut spelet först, sen har jag kul med det genom att fuska.
det finns dock 1 spel där jag inte har klarat ut spelet innan jag fuskade och det är broken sword, när man ska ta sig förbi geten, höll på att riva av mig håret i frustration, så där var jag faktiskt tvungen att fuska genom att kolla upp hur man gjorde.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Jag fuskar aldrig online, inte intresserad - har aldrig varit. Men single player däremot, gärna! Jag letar febrilt efter moddar som gör Dying Light och Witcher 2 lättare, för jag är så jäkla dålig på dem.