Aerocool släpper datorchassit Cylon

Permalänk
Melding Plague

Aerocool släpper datorchassit Cylon

Aerocool presenterar nu det Battlestar Galactica-inspirerade chassit Cylon, som bestyckas med en anpassningsbar RGB-list på modellens framsida.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

500kr?? låter lite väl billigt

Permalänk
Medlem

Frakking cheap.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk

Men det var ju snopet billigt..
Minar den med din cpu-kraft då också?
Ne men beroende på ljudnivå så kanske det är ett bra chassi!

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Enligt prisjakt så stämmer det ju faktiskt med ~500Kr.. Kan faktiskt vara ett solidt budgetalternativ då

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Inaktiv

Det var inget speciellt med det här chassit överhuvudtaget, om man nu inte blir till sig utav RGB i chassit.
Det billigaste ATX chassit på Webhallen kostar 390:- och får mig att undra vad som gör Cylon 120:- dyrare och motiverar det, för ett chassi i budgetsegmentet.

Lägg pengarna på någon mer fläkt eller två, eller något annat som gör en reell funktionsskillnad. Det är nog viktigare i budgetsegment där varje liten detalj förbättrar, jämfört med RGB.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Bara jag som har svårt att se kopplingen till BSG och Cylons?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

ATX chassi som är grunda likt Define C är det ganska ont om. Speciellt i budgetklassen.
Jag tror detta chassi kan bli populärt.

Permalänk
Medlem

Vad är det som gör den så billig? Jag kollar på h700i men denna är ju nästan 1/4 av priset

Permalänk
Medlem

Det här här ju ett Deepcool D-Shield chassi ser det ut som.
Lär vara nån standardmall företag kan köpa och sätta lite egen design på.
Om nu inte Deepcool och Aerocool är samma företag

http://www.deepcool.com/ProductGallery/DEEPCOOL/Cases/D_Shiel...

Visa signatur

| Fractal Design Core 1000| Ryzen 1600 @3.8Ghz | Asus PRIME B350M-E | Xilence M403 | MSI GTX 1060 6GB | 16GB DDR4 @ 3000Mhz | Cooler Master G550m 550W | Windows 10 Pro | OCZ TL100 240GB | Hitachi 1tb |

Permalänk

Vet inte om jag läste artikeln rätt, men den har alltså inga dammfilter i fronten? Bara topp och botten?

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S