Fulkultur om parkförvaltningen i Pawnee, Indiana

Permalänk
Melding Plague

Fulkultur om parkförvaltningen i Pawnee, Indiana

Det har blivit dags för ett nytt avsnitt av Fulkultur, där gänget denna gång diskuterar tv-serien Parks and Recreation.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Min andra favoritkomediserie efter Seinfeld. Makalöst bra. Blev lite soppig framåt slutet, men det har jag överseende med.

En favoritsekvens:

Anne: Mr Hotate, welcome! Would you like something to drink? Water?
Ken Hotate: Water? You mean like firewater? That's racist, and i do not appreciate it.
Anne: ...
Ken Hotate: I'm just messing with you. But seriously, i'll have a whisky.

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

Bästa

Visa signatur

Sometimes autocorrect makes me say things I don't Nintendo.

Permalänk
Medlem

älskar också denna serien! hadde sett lite avsnitt förr men efter att sett memes med Ron Swanson och att jag skaffade amazon prime så såg jag genom allt.

Permalänk
Medlem

"Just give me all the bacon and eggs you have"
Helt fantastiskt. Serien blandar och ger lite men när de får till det är det otroligt bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kids, always eat your vegetables and ALWAYS check run as administrator.

Permalänk
Medlem

Dagens tips: Ge inte upp serien för tidigt. Jag tycker att första säsongen är lite segstartad. Ha tålamod. Efter ~ 10 avsnitt är man hoooooked. Rent guld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nasso:

Dagens tips: Ge inte upp serien för tidigt. Jag tycker att första säsongen är lite segstartad. Ha tålamod. Efter ~ 10 avsnitt är man hoooooked. Rent guld.

Håller med

Jag skippar alltid första säsongen när jag kollar om på serien.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Grym serie!
Älskar man skruvade komedier så kan jag lägga till Arrested Development (men den kanske alla har sett redan) och Better off Ted på er utmärkta rekommendationslista.
Angående 30 Rock så är den nästan värd att se bara för Dr Spacemans få inhop (även om den är rolig i övrigt också).

Permalänk
Medlem

@Taharez: Och The Office, amerikanska varianten