Shadow of the Tomb Raider släpps den 14 september

Permalänk
Avstängd
Skrivet av landahl:

Det var mycket pengar du betalade. Varför inte vänta tills spelet har kommit och se vad det får för betyg?

Jag vill inte vara ett får, jag vill skapa mina egna åsikter.
Jag har inget problem att köpa/förboka och med 4k spel så har det blivit en hel del missar.
Som sagt dock, jag tar gärna den smällen.

Älskade Tomb Raider 2013, älskade Rise of the Tomb Raider och kommer antagligen älska Shadow of the Tomb Raider också.

Permalänk

"Rambo/Predator"=Lara Croft... Shadow of The Tomb Raider

Endelig endelig så skal vi få noe som virkelig kan bli det TØFFESTE og MØRKESTE av spillene av Lara Croft!Ja de ca. 3 min av traileren var sååå faen meg så hardtslående,dette må jo være mannen i fra
Call of Duty som har bestemt, om jeg husker riktig at han kom med på utviklingen av Shadow Of The Tomb Raider...? Det var jammen noe med selve Lara Croft utsende som ikke var helt i det "vakkreste laget" og at hun skulle se eldre eller voksen ut kan ikke stemme helt...hehe.Vel mer muskler er det blitt på Lara sin kropp og det ble jammen på Alicia Vikander i Tomb Raider filmen også men kanskje ikke så vakker som Alicia Vikander, litt ønske tanker der...hehe. Jeg bestilte det i fra Steam med full pakke og det kosta litt, selv med rabatt på nesten 200 kr så ble det jammen 811 kr i kassen til steam. Ja den dama har koste meg mye i det siste,du vet grafikkort og super skjerm for at hun skal bli vakker i 2560x1440...hehe. Ja ja også stemmen til
Camilla Luddington er sååå med igjen det er jo helt fantastisk!

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Det var mycket pengar du betalade. Varför inte vänta tills spelet har kommit och se vad det får för betyg?

Vissa gillar faktiskt tidigare spel och därför är hypad för nästa spel i serien. När det är samma studio som står för det så tenderar spelen vara av samma kvalité eller i alla fall snarlikt. Även om jag själv inte förbokar spel alls så förstår jag de som gör det.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |