Söker nya vänner (både inom gaming och irl)

Permalänk

Söker nya vänner (både inom gaming och irl)

Hej känner att det är dags att utöka min kompiskrets lite och söker därför nya vänner här på Sweclockers som man kan kanske ta en fika, öl med nån gång och som man kan spela med. Har tidigare fått vänner online via CS GO och liknade spel men tänkte det kunde vara kul och testa här lite och se om man får någon kompis från detta forum. Känner bara att det vore allmänt kul och träffas eller spela.

Jag är 19 år och spelar på PC, Xbox One och Xbox 360. Spelen jag främst spelar är CS GO (som jag inte spelat just nu på ett tag) , GTA V Online, H1Z1, Battlefield, Call Of Duty. Är inget vidare proffs men tycker det är roligare att spela med folk som pratar samma språk då man lättare kan samarbeta i spel som tex CS GO. Gillar för övrigt energidryck, läsk. Musiksmak är rent allmänt och brukar lyssna på det mesta på Spotify. OBS skulle kunna utveckla och skriva mer om mig men vet just nu inte om detta skulle lyckas fungera bra.

Eftersom jag inte vet om tråden bryter mot någon regel lägger jag till en följande fråga att kunna diskutera här. Tycker du det skulle vara en bra idé med en forumdel här på Sweclockers där man kan hitta nya vänner att träffa, spela med? Jag vill höra era kommentarer om detta. Eller vart hittar man annars gamers nuförtiden är det på Inferno online och de där gaming pubarna som skulle öppna?

Moderator får gärna skicka ett PM om de tycker min idé verkar ok. Sen behövs såklart en mall för att justera och göra att det ser lite bättre skrivet ut.

Permalänk
Medlem

Joina geeks gaming på discord vettja.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1485592-geeks-gaming-d...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: MSI Z77A-G45, i7 3770k, Crosair 24GB, MSI 970 4G, Samsung 840 250GB, Crucial MX500 1TB, WD Green 2TB, Phanteks Evolv ATX, Be-Quiet P7 550W skärm: Asus PB238Q, Acer p193w kringutrustning: Corsair k70 RGB, Logitech 603, SMSL SA 300 + Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem

Och om du vill träffa vänner IRL så kan det vara en god idé att berätta var i Sverige du bor någonstans

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3