Säljpris modifierad Asus Fx502VM 15.6"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Feb 2012

Säljpris modifierad Asus Fx502VM 15.6"

Tjena !

Jag har en Asus FX502VM 15.6" laptop med följande specifikationer:
I5 6300hq
Gtx 1060 3gb (kan klockas 200mhz coreclock utan problem)
16gb ddr4 2133mhz ram
256gb msata ssd
512gb crucial ssd
Full HD IPS 60hz skärm (bytte skärm från den trötta TN Panelen som den kom med då den ansträngde mina ögon något oerhört! Stod att denna skärm skulle stödja G-Sync och jag får högre fps än 60 utan tearing i vissa spel.)

Då jag själv tycker att datorn blev otroligt mycket bättre med den nya skärmen och batteritiden är densamma sen den öppnades ny så tycker jag den är en riktigt bra slimmad dator som inte väsnas allt för mycket heller.

Ska flytta ihop med damen strax så nu kommer denna bli överflödig, så jag undrar ungefär hur mycket jag skulle kunna få för den om jag säljer den?

Köptes in på Webhallen för ungefär 6 månader sen.

Har ni några frågor är det bara höra av sig!

Mvh Robin

PC-Laptop : Asus Fx502vm 15.6"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006

Detta låter mer som en annons som bör vara under Marknad än en "vad är min dator värd" fråga. Vet dock att reglerna är luddiga och detta varit uppe tidigare, men för egen del skulle jag föredra ett "Säljråd" forum för den typen av frågor då jag har svårt att se vad det har med "köpråd" att göra och jag själv är mer intresserad av att köpa nytt än att värdera begagnat

(Inte nödvändigtvis relaterat till just den här tråden då...)

Edit:
La upp en egen tråd kring ev diskussion kring "säljråd" generellt så att det inte råkar bli fokus på just denna tråd/dator som väl inte skiljer sig så mycket från andra liknande. Kommentera gärna där istället gällande den generella diskussionen