Hazelights äventyrsspel A Way Out får systemkrav

Permalänk
Skrivet av EmilH:

Är det bara jag som tycker att huvudpersonen är lik Fares själv?

Det är modellerat efter Fares Fares:

Visa signatur

MSI GeForce GTX 780 Ti 3GB, EVGA Supernova G2 650W, Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE LP, ASUS Z87-A ATX, Intel Core i7 4770K 3.5 GHz, Samsung 840 EVO 250GB, 2TB Toshiba 7200rpm 64MB, Win 7 x64.

Permalänk
Medlem

Lite creepy att designa huvudkaraktären efter sig själv får man väl säga.

Visa signatur

Asus Prime X370-Pro / AMD Ryzen 7 3700X / Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3000 CL15 / Asus Dual GeForce GTX 1070 OC (1912 MHz) / Fractal Design Define C / Cooler Master Hyper 212 Evo / EVGA SuperNOVA G2 650W ATX 80+ Guld

Permalänk
Medlem

Nej du, detta verkar riktigt jävla tråkigt.

Permalänk
Medlem

AhhhBO ! Fares brorsan!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk

Jag funderar starkt på ett köp! ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orber:

Lite creepy att designa huvudkaraktären efter sig själv får man väl säga.

Tur att han inte gjort det då utan efter sin brorsa Fares Fares. Båda har dock rätt rejäla snokar och är rätt lika, han är min granne så jag har sett dom IRL

Edit:
För att undvika pinsamma missförstånd kan jag påpeka för dom som inte vet att snok är slang för näsa, så ni inte låter fantasin skena iväg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Om det inte var EA och sålda halvtaskigt? Skulle det betyda samma sak av att döma din mun?

Jag förstår inte vad du menar. Jag hoppas att spelet säljer dåligt eftersom de lierat sig med EA, inget annat.

Visa signatur

9900K | Gigabyte Z390 Auros Pro Wifi | 32 GB Corsair V LPX 3200 | 1TB Evo Plus 2TB 660P | 3090 Asus Tuf Oc | Acer XB271HU