Permalänk
Medlem

PUBG mobile

Hej!

Söker svenska spelare som vill lira pubg mobile. Lägg till mig rickardvilund.

Kör på ios

Permalänk
Medlem

Kanske offtopic.. men hur optimerat är det?

Visa signatur

I7-5820K @4.7ghz, EVGA1080,Ram 16gb 2400mhz, 27" Curved Samsung 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skedfan:

Kanske offtopic.. men hur optimerat är det?

Fungerar faktiskt betydligt bättre än jag trodde.
Ser ganska snyggt ut men tar en stund att förstå hur man ska sikta... Man är inte så van vid mobilspel/konsolspel så det är kanske inget jag skulle vilja spela längre med.. Men för några matcher om man har 30min till övers så kör på.

Spelade några matcher när jag var på skidresa nu under förra veckan.
Fick en del vinster men har nu läst att fram till lvl 10 är det mestadels bottar man möter, så ingen jättebedrift att vinna i början

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skedfan:

Kanske offtopic.. men hur optimerat är det?

Fungerar alldeles utmärkt på min polares OnePlus 4 men det laggar as på min LG G5 RS988, kanske inte så konstigt
Då kör jag allt på lägsta.

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Skrivet av Ürkel:

Fungerar alldeles utmärkt på min polares OnePlus 4 men det laggar as på min LG G5 RS988, kanske inte så konstigt
Då kör jag allt på lägsta.

Fungerar helt OK på min One M8

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

Tankade ner det till min S8. Visste inte om att det fans men satan va kul .
Funkar till och med bättre än vad de gör på PC.
Blev faktist lite imponerad att Pugb på mobilen var så kul ;)..... då jag bara spelat 9 timmar på PC haha

Permalänk
Avstängd

Om någon vill lira är det bara att adda mig, spelade just min första match. Namn finns i bilden.

Permalänk
Medlem

Hur mäter det sig med tidigare Battle Royal spel på mobilen så som Rules of Survival?
Efter alla timmar man lagt i PUBG, vågar man ha med sig det i fickan eller kommer det sista lilla sociala kontakt man ha försvinna?

Permalänk
Medlem

Lirar ofta, jag heter SwedenOne, bara att adda mig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Comp Spec's --> Enough...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skedfan:

Kanske offtopic.. men hur optimerat är det?

Hej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är level 32, lirade en del förut men har blivit mindre nu under sommarmånaderna, är faktiskt grymt kul! Här är en runda jag är lite extra stolt över, nån som klår 13 kills?

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk

Vad gör man med alla guldpengar man tjänar? Tänker inte betala för att få sedlar man kan handla för 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fantastiskt väloptimerat och anpassat till mobilen. Den största skillnaden mot PC är att det är färre konstiga buggar som vi lärt att hatälska, fler game-pc, auto-looting och auto-öppnande av dörrar. Kul att kunna föreslå när en sitter 4 pers att bara dra igång ett spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | Prime B350-plus | Carbide 270R
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk

kör det via en emulater till pc. jag är nog galen men jag gillar pubg mobile bättre än PC versionen...eftersom jag är sån Noob i den vanliga, här får jag i alla fall lite kills och några CHICKEN DINNERS med jämna mellanrum..:)

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Lirar gärna om det vill sig

Bläddra igenom raket fort men 2 av 4 hittades ej och vet inte om dom ja hitta änns lirar..
Är det några som lirar ? Isf så kör jag gärna lite, finns det svensk klan är jag gärna med där ochså om de gär bra eller så skapar ja gärna en om det är många som vill lira.

GubbSlurk var namnet, bara lägga till.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bumpar
Letar efter svensktalande folk som gillar casualplay på kvällar.
drakbane

Visa signatur

PUBG Mobile @ Samsung Note 9, 8/512 GB