iTunes problem (musik försvann från min iPhone)

Permalänk

iTunes problem (musik försvann från min iPhone)

Hej jag gissar på att det är något med iTunes som krånglar. För jag har musik som jag lagt över på min iPohne via iTunes. Anledningen är att all musik finns inte på Spotify. Hur som helst så försvann musiken helt från min iPhone för några veckor sen. Hittade den inte någonstans men när jag kopplar in min iPhone till min dator så visas det att spellistan och musiken finns, ska finnas på min iPhone. Vilket den inte gör och det går inte heller radera musiken, spellistan. Vet inte om den på något sätt ligger på min iPhone och hur får man bort det är min fråga? Då det är väldigt irriterande att ha massa låtar som inte "finns" på min iPhone men de syns i iTunes att de ska vara på min iPhone enhet.

Edit* Verkar ha löst problemet efter mycket googlande och hittade denna video på Youtube som är 2 år gammal och följde allt i videon och då försvann låtarna, spellistan. https://www.youtube.com/watch?v=rOHIASKf4PY Men man tycker ju att det borde vara enklare då allt annat är enkelt att förstå på en iPhone. Hade aldrig själv kommit på det. Så problemet är löst och nu kanske denna tråd kan vara till hjälp för någon med samma problem.