Antec lanserar Seasonic-baserade nätaggregat i HCG Gold-serien

Permalänk
Melding Plague

Antec lanserar Seasonic-baserade nätaggregat i HCG Gold-serien

Antec presenterar tre nya nätaggregat i HCG Gold-serien, där samtliga är helmodulära och baseras på en plattform från Seasonic.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Titta hybridläge... går den på bensin och el då eller?

Länge sedan man såg bra agg från Antec dock. Trodde de helt lämnat scenen.

Permalänk
Medlem

Inga skönheter precis! Ska man ha dem så är det nog ett krav med kåpa eller ett chassi utan fönster. Hoppas verkligen inte de presterar som de ser ut för det var fasiken vad de var fula alltså. Verkligen jättefula, tycker jag.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Ett gamingnätagg, undra hur många fps det ger...

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Hoppas inte Antec släpper Delta som deras OEM för nätagg och går över till Seasonic helt och hållet.. Skulle vara trist om Delta försvann från konsumentmarknaden.

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Inga skönheter precis! Ska man ha dem så är det nog ett krav med kåpa eller ett chassi utan fönster. Hoppas verkligen inte de presterar som de ser ut för det var fasiken vad de var fula alltså. Verkligen jättefula, tycker jag.

Hahah, tänkte just samma sak. Snacka om tråkig design.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Inga skönheter precis! Ska man ha dem så är det nog ett krav med kåpa eller ett chassi utan fönster. Hoppas verkligen inte de presterar som de ser ut för det var fasiken vad de var fula alltså. Verkligen jättefula, tycker jag.

Löjligt! Vad spelar estetiken på nätagg för roll?

Det viktiga är väl hur de FUNGERAR och PRESTERAR tekniskt och praktiskt.

Jo, jag gillar själv konst, arkitektur och formgivning. Men nätagg! Kom igen nu...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Löjligt! Vad spelar estetiken på nätagg för roll?

Det viktiga är väl hur de FUNGERAR och PRESTERAR tekniskt och praktiskt.

Jo, jag gillar själv konst, arkitektur och formgivning. Men nätagg! Kom igen nu...

Som sagt, har man låda utan fönster eller med kåpa så spelar det ju kvitta. Men har man fönster och utan kåpa så vill man ju visa upp sina komponenter, och då duger det inte med en design som påminner om något från forna Soviet.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.