Vad har hänt med eran boknings system?

Permalänk
Avstängd

Vad har hänt med eran boknings system?

Tjo,

Jag har bokat saker hos er i många år men har aldrig vart med om sånt här.

Jag bor nära Ringön så bruka boka så att allt är komplett när jag kommer till butiken men såg att grafikkortet ligger i Sisjön så tänkte inte mer på det nu har det gått lång tid och skriv till er och då visar det sig att ni inte skicka mellan butikerna men jag har boka så innan i alla år och då har dom skicka mellan butikerna så hur kommer det sig att ni har slutat med det?

Vill även notera att jag har köpt saker sen 2006-20018 (köpte även tidigare än så) och har nästan bara köpt hos er.

Sen så tänker jag så här varför beställa när man kan åka dit på 10 minuter med buss.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Inet

@superegg:

Hej,

Vi ursäktar ett alldeles för sent svar, denna hade missats helt och det ber vi så hemskt mycket om ursäkt för.

Om vi förstår dig rätt har du lagt en beställning på en vara som inte finns på vårt centrallager, men i en av våra andra butiker (Sisjön, i det här fallet)?

I de fallen skickas inte varorna mellan butikerna per automatik, utan då inväntas nästa leverans till centrallagret. Om vår nästa leverans till centrallagret är långt borta eller om det är en utgående produkt kan vi skicka mellan butikerna, men vi gör det normalt först om det efterfrågas specifikt. Att göra det per automatik är tyvärr inte logistiskt hanterbart.

Stöter du på samma situation i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig till oss, så kan vi förhoppningsvis få din vara till Ringön snabbare.

Med vänliga hälsningar

Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Inet:

@superegg:

Hej,

Vi ursäktar ett alldeles för sent svar, denna hade missats helt och det ber vi så hemskt mycket om ursäkt för.

Om vi förstår dig rätt har du lagt en beställning på en vara som inte finns på vårt centrallager, men i en av våra andra butiker (Sisjön, i det här fallet)?

I de fallen skickas inte varorna mellan butikerna per automatik, utan då inväntas nästa leverans till centrallagret. Om vår nästa leverans till centrallagret är långt borta eller om det är en utgående produkt kan vi skicka mellan butikerna, men vi gör det normalt först om det efterfrågas specifikt. Att göra det per automatik är tyvärr inte logistiskt hanterbart.

Stöter du på samma situation i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig till oss, så kan vi förhoppningsvis få din vara till Ringön snabbare.

Med vänliga hälsningar

Inet

Stämmer grafikkortet var i Sisjön.

Jag löste det med att åka till båda butikerna.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Inet

@superegg:

Hej igen,

Då får vi be om ursäkt för att vi inte snappade upp detta tidigare och löste det åt dig.

Hoppas allt fungerat fint i övrigt och att grafikkortet rullar på som det ska.

Mvh

Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Inet:

@superegg:

Hej igen,

Då får vi be om ursäkt för att vi inte snappade upp detta tidigare och löste det åt dig.

Hoppas allt fungerat fint i övrigt och att grafikkortet rullar på som det ska.

Mvh

Inet

Allt funkar än så läge det är bara lite config kvar.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666