Plötsligt bortplockade annonsvaror

Permalänk
Medlem

Plötsligt bortplockade annonsvaror

@Elgiganten
Hej! Hur kommer det sig att ni utan förvarning plockar bort varor ur systemet som skulle ingå i en kampanj under hela helgen? Varför inte spela med öppna kort och redovisa om den faktiskt tagit slut i saldo? Varan jag syftar på är Dji Mavic Pro som ingick i er "drönarhelg", men som nu är borta. Hann precis slänga iväg en order och den står som reserverad så jag hoppas jag kommer få varan?

Ser lite illa ut då det verkar som att ni valt att plocka bort varan för att den sålde för bra och ni fick för lite förtjänst på den, med tanke på att det stod 100+ i lager minuterna innan den togs bort?

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk

jag ser iallafall denna här https://www.elgiganten.se/catalog/foto-video/se-dronare-gadge...
hoppas det blir bra.
mvh

Permalänk
Medlem

Jag ser två DJI Mavic Pro i kampanjen. En per person kanske gäller, vilket är varför du inte ser den längre. Bara en teori.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manne Saint:

jag ser iallafall denna här https://www.elgiganten.se/catalog/foto-video/se-dronare-gadge...
hoppas det blir bra.
mvh

Konstigt jag ser inget på länken på varken mobilen eller datorn. Kommer inte upp något när jag söker efter den heller. Men är det nått strul från min sida så ursäktar jag mig och tar ner tråden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Jag ser två DJI Mavic Pro i kampanjen. En per person kanske gäller, vilket är varför du inte ser den längre. Bara en teori.

Så kan det mycket väl vara!

Lite förvirrande system dock om så skulle vara fallet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Jag ser en "DJI Mavic Pro Drönare + 2 extrabatterier och väska" för 7790:- som står som Ej köpbar, antar att det var den ditt inlägg gäller.
Hört flera som har reagerat på att den försvann snabbt trots högt lagersaldo, kan ju vara så att den faktiskt har tagit slut med tanke på det bra priset.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

@mr_cypher: Den tog slut i lager lite tidigare. Innan så fanns även ett erbjudande för endast drönaren för 5990kr, men vissa verkar inte kunna se erbjudandet längre, inklusive mig.

Edit: https://www.elgiganten.se/product/foto-video/dronare-och-gadg...
Nu är den synlig för mig igen. Skumt...

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk

@BostonGurkan: skumt fungerar hos mig och över 100+ i lager. Dessutom grymt bra pris!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BostonGurkan:

@mr_cypher: Den tog slut i lager lite tidigare. Innan så fanns även ett erbjudande för endast drönaren för 5990kr, men vissa verkar inte kunna se erbjudandet längre, inklusive mig.

Ah ok, endast drönaren är fortfarande tillgänglig för mig i alla fall med 100+ i webblager.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Mod kan ta bort tråden antar jag.

PS: köp för fan!

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk

Skärmdump

Skulle beställa Mavicen i fredags med extra bateri osv men tänkte att gö de imorn(idag) gick in runt kl16:00 men då va de redan ej köpbar tänkte la ba fan tror dom hållerpå med de står tydligen hela helgen. tog två skärmdumpar av den innan den försvan har redan mejlat dom om att dom ej kan göra så här och att jag ska fan ha min Mavic för de priset som stog på hemsidan. ringde också ock svaret va att dom var "slut" men tror fan inte på de hon sa också att de skulle komma mer info idag eller imorn men det kan vi nog glömma!

Mvh Dutchplutte.

Permalänk
Medlem

@Dutchplutte:

Surt! Ja då är det inte bara för mig som den försvinner. Nu syns inte någon av erbjudandena längre igen. Går jag in via länken från min orderhistorik så kommer bara framsidan på ”drönarhelg” upp. Riktigt dålig stil av Elgiganten.

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Elgiganten
Skrivet av BostonGurkan:

@Elgiganten
Hej! Hur kommer det sig att ni utan förvarning plockar bort varor ur systemet som skulle ingå i en kampanj under hela helgen? Varför inte spela med öppna kort och redovisa om den faktiskt tagit slut i saldo? Varan jag syftar på är Dji Mavic Pro som ingick i er "drönarhelg", men som nu är borta. Hann precis slänga iväg en order och den står som reserverad så jag hoppas jag kommer få varan?

Ser lite illa ut då det verkar som att ni valt att plocka bort varan för att den sålde för bra och ni fick för lite förtjänst på den, med tanke på att det stod 100+ i lager minuterna innan den togs bort?

Tjena,

Snackade med drönaregänget här på kontoret angående denna kampanjen. Enligt dom ska den inte ha försvunnit, men det kan ha varit något tillfälligt fel kanske? Verkar ju som att vissa såg kampanjen, åtminstone av vad jag kan utläsa ovan.

Drönarkampanjen gick över förväntan helt klart och vi önskar att vi kunde haft fler i lager. Vi blev helt tomma både i butik och på centrallagret. Men om man har bokat, så kommer den att levereras.

mvh Alex

Visa signatur