Permalänk
Medlem

Xiaomi Redmi Note 5?

När kommer Xiaomi Redmi Note 5 till svenska nätshoppar?

Jag är inne på att köpa en Xiaomi redmi 5 plus men den har inte lika bra kamera...

Permalänk
Avstängd

@Lafa: Redmi Note 5 och 5 Plus är samma telefon, bara olika modellnamn för att särskilja den globala och Kinesiska modellen åt. Modellen i videon är igentligen en Redmi Note 5 Pro, vilket har Snapdragon 636 processorn.

EDIT: Tydligen så släpper Xiaomi en inhemsk version med snapdragon 636 processorn, denna dyker dock inte upp i Global version utan vi får nöja oss med Note 5 Pro modellen.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Jaha tack, så när kommer Redmi Note 5 Pro ut till Sverige då? Den ska ha bra videostabilisering t.ex!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lafa:

Jaha tack, så när kommer Redmi Note 5 Pro ut till Sverige då? Den ska ha bra videostabilisering t.ex!

Omöjligt att svara på, just nu finns den bara tillgänglig i inhemsk version.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

https://www.eglobalcentral.eu/xiaomi-redmi-note-5-4gb-64gb-du...
beställde en här ifrån, ingen aning om sidan. Jag kan höra av mig hur det går om du är intresserad?

Permalänk
Medlem

@tjokke: Funderar på att beställa precis den imorgon. Är du nöjd med telefonen och gick betalning/leverans bra?