Memory error windows 10... could not read memory

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2014

Memory error windows 10... could not read memory

Hej,

Först av allt så vill jag att ala ska veta att jag har googlat och testat allt möjligt + YouTube.

Jag får en pop up message innan jag stänger eller startar datorn. Där det står som bilden nedan visar...
https://imgur.com/a/RAvYBKT

Skulle upskatta om någon kunde hjälpa mig jag orkar inte mer med detta.

Tack på förhand.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hedesunda
Registrerad
Dec 2005

Uppdatera till senaste version av Adobe Application Manager.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2014

@hasenfrasen: Har Adobe med det här att göra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Okt 2011

@Enjoy_The_Pain: Programmet försöker uppdatera men misslyckas av någon anledning.
Är nog inget fel på din dator. Enklast att bara ladda ner och uppdatera det manuellt till senaste version

5820ĸ ıllıllı 980тι ıllıllı αcєɾ хв270нυ

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2014
Skrivet av Clawfinger6:

@Enjoy_The_Pain: Programmet försöker uppdatera men misslyckas av någon anledning.
Är nog inget fel på din dator. Enklast att bara ladda ner och uppdatera det manuellt till senaste version

Ska jag installera om windows? Jag uppdaterade nyss från 8.1 till 10 bara för några veckor sedan. Kör memtest nu för tillfället får se om det är ram minnen. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av Enjoy_The_Pain:

Ska jag installera om windows? Jag uppdaterade nyss från 8.1 till 10 bara för några veckor sedan. Kör memtest nu för tillfället får se om det är ram minnen. :/

Felmeddelandet tyder på ett programmeringsfel som gör att programmet i fråga försöker läsa minne det inte borde. Det är alltså högst sannolikt något fel på programmet, och inte på dina minnen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Jan 2008