Bygga in stor surfplatta i ett bord

Permalänk

Bygga in stor surfplatta i ett bord

Hej! jag tänkte bygga ett bord där jag kan lägga in en stor surfplatta, möjligtvis en touch datorskärm också. Vad skulle isåfall passa? om någon har nån aning

Permalänk
Medlem

Vad menar du med isåfall passar? Du menar för typ av surfplatta? Beror väl lite på vad du har för bord bygga på?

Skulle nog gå på en Surface Book eller något likande 15"+ om du inte kan hitta någon större beror också så klart på hur stort bordet är, för man kanske inte vill ha så där 10" surfplatta på ett bord som är typ 2 meter stort bord skulle ju förstöra hela finessen i det hela tror jag

Permalänk

@UMJ: Jaråå de är klart vad för bord jag ska bygga. Men tänker bygga det beroende på vad för slags surfplatta jag hittar! helst någon så stor som möjligt och process kraften behöver inte vara så stark. Bara så den klarar väldigt enkla 2d spel

Permalänk

En surface book är lite väl över min budget dock..

Permalänk
Medlem

Valfri pekskärm och en Computestick, NUC, Pi eller annat för att driva den: https://www.prisjakt.nu/kategori.php?b=s360018541

Surfplattor brukar ju bara vara 10" som störst, visst iPads finns större och saker så som surfacebook ock liknande är ju riktigt dyra.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Digitizer som går genom glasskiva, stor skärm med riktigt bra betraktningsvinklar, glasskiva. BYOC.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin