Permalänk

Funderar på ett Dan A4-SFX

Ni som äger en sådan, var beställde ni?

det jag hittat hittills är ssflab

Permalänk
Medlem

Hej,
beställde en sådan i jan-18 , version 3 med en www.asetek.com 92mm AIO från Canada.
Fick den för precis innan DHS-18.
Underbart Chassi. Ryggsäck vänligt.
Är det nått som blir varmt är det Z170 chippet, som blir glödhet.

Permalänk
99:e percentilen
Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Skaffa Ghost S1 istället ? Du får vänta tills nästa batch dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robbelibobbann:

Ni som äger en sådan, var beställde ni?

det jag hittat hittills är ssflab

Hej

Jag Förskottsbetalade en Case A4-SFX Obs! version 3.

Efter 5 månaders väntan så är jag Jag är super nöjd. En skolåda som går att spela med och är tyst. SUPER tyst.

Kolla på linus tech på tuben, Där de krämpar de in en version 2 med en AIO från Asteck 92 mm och plockar bort den enda USB3 i fronten på samma chassie.

Med denna v3 får jag plats med en AIO från Aseteck 92 mm 545LC mATX och en USB3 i front. Kör med Z170, 6600K i5. Det som skämmer mig är att Corsair SFX 450W, vägar att spinna upp. Jag har kört tunga spel i 1080p, but no. Den blir varm i framrygg. Den ska vara semipassive men den vill inte blåsa ut varm luft i ryggen/fram.. (600 Wattaren Dito varvar upp direkt) Snacka om olika Kurvor när fläkt ska kicka in. Sen blir det varmt av Z170 chippet i ryggen/bak oxå på grund av AIO. Men hela härligheten är av aluminium, så det funkar.

Kör med en Founders Ed. GTX 980ti kräver sina 200 watt. Den sidan är sval, En skolåda som går att spela med och är tyst. SUPER.

Jag är super nöjd.

Var köper man? Du får hänga på låset vid nästa släpp.
Googla för tusan.

Permalänk
Skrivet av hakanwes:

Hej

Jag Förskottsbetalade en Case A4-SFX Obs! version 3.

Efter 5 månaders väntan så är jag Jag är super nöjd. En skolåda som går att spela med och är tyst. SUPER tyst.

Kolla på linus tech på tuben, Där de krämpar de in en version 2 med en AIO från Asteck 92 mm och plockar bort den enda USB3 i fronten på samma chassie.

Med denna v3 får jag plats med en AIO från Aseteck 92 mm 545LC mATX och en USB3 i front. Kör med Z170, 6600K i5. Det som skämmer mig är att Corsair SFX 450W, vägar att spinna upp. Jag har kört tunga spel i 1080p, but no. Den blir varm i framrygg. Den ska vara semipassive men den vill inte blåsa ut varm luft i ryggen/fram.. (600 Wattaren Dito varvar upp direkt) Snacka om olika Kurvor när fläkt ska kicka in. Sen blir det varmt av Z170 chippet i ryggen/bak oxå på grund av AIO. Men hela härligheten är av aluminium, så det funkar.

Kör med en Founders Ed. GTX 980ti kräver sina 200 watt. Den sidan är sval, En skolåda som går att spela med och är tyst. SUPER.

Jag är super nöjd.

Var köper man? Du får hänga på låset vid nästa släpp.
Googla för tusan.

Tack för input, jag fick tag i en oanvänd begagnad här hemma i Svedala

Permalänk
Medlem