Permalänk
Medlem

ASUS ROG pg348q

Hej!

Säljer nu min skärm eftersom att jag tänker byta tillbaka till dubbla skärmar istället för en bara.

Skärmen är då en Ultrawide som är på 34" som är curved och har G-sync som sitter på 60hz, men som kan överklockas till 100hz direkt från fabriken. Skärmen är i jävligt bra kondition, men inga synliga repor alls. Just nu sitter den på en gasarm, och har gjort det sen jag köpte den i maj förra året, och jag har förvarit orginal foten, vilket har inga skador heller, rog loggan som lyser på botten funkar också finfint. Färgåtergivningen på skärmen är bra, och väldigt lider lite av backlight bleed.
Jag har kvittot kvar från Inet när jag köpte den (Elektroniskt kvitto). Jag kan INTE skicka skärmen eftersom att jag inte har paketet kvar så upphämtning gäller. Men jag kan vara snäll och möta upp halvvägs om ni bor nära Stockholmsområdet. Startbud på 7000kr, allt under det kommer ignoreras. Jag behåller rätten att sälja till vem jag vill. Buda här, pm bara om ni vill ha mer information angående skärmen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 7000, kan hämtas idag. Se PM för frågor.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag bjuder 10kr för bakgrunden om den är i äkta 3440x1440

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: den är från wallpaper engine, vet ej dens upplösning tyvärr!

Permalänk
Medlem

är skärmen såld?

Permalänk
Medlem

@Digiboy: skärmen finns kvar.