Ny svensk GTA RP server [FiveM]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2011

Ny svensk GTA RP server [FiveM]

Hej,

The Vikings RP

Vi letar just nu efter fler svenska spelare till vår GTA V RP server. Nuvarande cap på servern är 32 spelare.

Vi är för tillfället en grupp med admins och spelare som har en medelålder på ungefär 25+.

Vi letar efter fler vänliga och seriösa RPare som är 18+. Är du under 18 och skickar in en bra ansökan så kan det alltid diskuteras.

Vad vi erbjuder

-Vitlistade jobb som vi har är Polis, Ambulans, Taxi, Mekaniker, Mäklare, Bilförsäljare och 3 olika gäng. Vi har också jobb som du kan välja bland på "Arbetsförmedlingen" så som slaktare, Postnord etc.
-Lägenheter
-Custom Bilar
-Bankrån
-Vänliga medlemmar
-Seriös RP
-Aktiva admins och dev som tar detta på allvar.
-Events

Om detta verkar intressant så joina vår Discord för mer information och regler, whitelist osv.

https://discord.gg/jNWwDWE

Jag har en dator, en jätte snabb dator.

"Citera, så reagerar jag lite snabbare!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nora
Registrerad
Jul 2013

Får nog kanske tanka hem gtaV igen och testa detta, det låter ju redigt kul

Main
MOBO: MSI B350M MORTAR, CPU: RYZEN 5 1600, RAM: 4x4GB DDR4 @ 2.8GHz, GPU: KFA2 GTX1080 EXOC SNPR, SSD: TOSHIBA TR150 480GB Chassi: NZXT H400i Svart/Rött, PSU: CoolerMaster V750 80+ Gold, Skärm: AOC G2460PF

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av BM-Mods:

Får nog kanske tanka hem gtaV igen och testa detta, det låter ju redigt kul

Gör det, trevligt med fler folk! Vi är under utveckling ännu! Så det är inte så mycket försprång i pengaväg!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nora
Registrerad
Jul 2013
Skrivet av kernehed:

Gör det, trevligt med fler folk! Vi är under utveckling ännu! Så det är inte så mycket försprång i pengaväg!

Låter kanon.

Har precis laddat hem det och skall starta upp det.

Main
MOBO: MSI B350M MORTAR, CPU: RYZEN 5 1600, RAM: 4x4GB DDR4 @ 2.8GHz, GPU: KFA2 GTX1080 EXOC SNPR, SSD: TOSHIBA TR150 480GB Chassi: NZXT H400i Svart/Rött, PSU: CoolerMaster V750 80+ Gold, Skärm: AOC G2460PF

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nora
Registrerad
Jul 2013

Var lite surt att det inte fungerade när jag inte hade fixat GTAV på steam :/

Main

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av BM-Mods:

Var lite surt att det inte fungerade när jag inte hade fixat GTAV på steam :/

Ja, det var tråkigt.. Måste ha GTA via Steam..