Permalänk
Medlem

state of decay 2

Hittade ingen tråd om detta spelet så startar en sån!:)

På Tisdag 22:a Maj släpps Spelet men för er som köpte någon special utgåva fick redan börja spela i fredags.

Hur är spelet är min största undran? Hur är coop läget?

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Hur är spelet är min största undran? Hur är coop läget?

Coop är begränsat, man kan inte röra sig för långt ifrån varandra t.ex.

http://opencritic.com/game/5803/state-of-decay-2

Permalänk
Medlem

Jag har sett fram emot det här spelet väldigt länge. Men nu när jag ser på det så ser det ut att vara väldigt likt ettan. Alltså att de inte fixat de problem jag tyckte ettan hade. Men COOP ser ju riktigt intressant ut. Vore fint och få ett lite mer utvecklat svar av folk som spelar det.

Vore så fantastiskt om någon skulle utveckla ett Project Zombiod fast i första person. Det vore drömmen.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.

Permalänk
Medlem

Borde det inte vara igång nu?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Inaktiv

För 299kr (eller 14 dagars gratis Game pass med PC inkluderat) så tänkte jag åtminstone ge det en chans

Permalänk
Medlem

En p3spel recension

Permalänk

Köpte, laddade ner och installerade men när det ska startas kommer bara en svart ruta med state logga upp och sedan stängs den ner. Har en grym burk med 1080 kort i5 16 ram ssder mm
Vad kan felet vara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheV3cToR:

Köpte, laddade ner och installerade men när det ska startas kommer bara en svart ruta med state logga upp och sedan stängs den ner. Har en grym burk med 1080 kort i5 16 ram ssder mm
Vad kan felet vara?

Tjenare! Jag hade samma problem. Det var för jag hade manuellt inaktiverat xbox appen i windows att köra sina services i bakrunden i windows. Testa att aktivera dem igen. Det finns 3-4 services som måste vara aktiverade, tyvärr..

Permalänk
Medlem

Woop Woop, lägg till Snygge Oscar på Xbox Live!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

om någon 25+ taggar känner för lira så adda odesjord

Permalänk
Medlem

Är det Early Access spel?
Känns som det.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Skrivet av odesjord:

Tjenare! Jag hade samma problem. Det var för jag hade manuellt inaktiverat xbox appen i windows att köra sina services i bakrunden i windows. Testa att aktivera dem igen. Det finns 3-4 services som måste vara aktiverade, tyvärr..

Då testar jag det efter jobbet och återkommermed resultat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Är det Early Access spel?
Känns som det.

Nä det är det stora paketet med all inclusive och köpte det i förigår.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@TheV3cToR: jo jag vet.
det känns bara som ett EA spel.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

xbox app

@odesjord: laddade ner och installerade appen, startade den och hittade mitt spel där och tryckte på spela. Inget händer förutom start rutan sedan stängs den. V I H gör jag för fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheV3cToR:

@odesjord: laddade ner och installerade appen, startade den och hittade mitt spel där och tryckte på spela. Inget händer förutom start rutan sedan stängs den. V I H gör jag för fel?

Jag antar du sitter på windows 10?
Isåfall får du ser till att services kör i bakrunden för xbox appen. Inte självaste appen. Jag satte alla xbox på automatic.

Här är en video på vad jag menar. https://www.youtube.com/watch?v=06w59IFmyy4

Permalänk

@odesjord: jag kollade videon och han hade 5 xbox servicar igång och i min lista finns bara 3.
kan det bero på att jag inte har ett aktivt live konto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheV3cToR:

@odesjord: jag kollade videon och han hade 5 xbox servicar igång och i min lista finns bara 3.
kan det bero på att jag inte har ett aktivt live konto?

Mer än så vet jag inte faktiskt. Då vet inte jag hur du skall lösa det.

Permalänk
Medlem

Jag har laddat ner det till xboxen via game pass men jag har inte tragit mig tiden och prova det än. Är spelet bra och fungerar coop bra? Är det stor uppgraderingen på grafiken från ettan?

Skickades från m.sweclockers.com