Permalänk

lyckas plöja igenom spelen väldigt fort verkar det som, trotts att jag tar mig tid till att hitta hemliga ställen, hemliga saker osv. far cry 5 är så gott som avklarat samt alla spel som jag nyligen har köpt, har spelat som en tok=/.

förutom manager spel, vad för spel finns det som tar enormt lång tid till att klara ut? och då menar jag riktigt lång tid och jag menar inte spel man spelar om och om igen.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Vad har du spelat innan?

Mass Effect Andromeda tar 100+ timmar om du skall göra allt och nu när buggarna är åtgärdade är det ett bra spel.

Dragon Age Inquisition tar även det 100+ timmar och är ett mycket bra lir.

"nya" Prey tar kanske 50 timmar beroende på spelstid och är ett riktigt höjdarspel.

Europa Universalis 4 tar ju evigheter att spela igenom.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

vet du till vilket år man kan spela EU 4? finns det någon modd som gör så att man kan spela i "all oändlighet"? minns när jag spelade hearts of iron spelen, så blev man alltid så irriterad när spelet tog slut när man hade kommit igång med allt pga att året där spelet tog slut var nått och jag minns att man kunde modda så att man själv kunde välja året då spelet tog slut.
ett väldigt bra tips, det tackar jag för, men skulle vilja veta om det finns någon modd för detta med?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

@mangemani:

EU4 är ~ 1450-1800

Finns moddar som ändrar start och slutdatum (finns väl också till HOI).

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk

till HOI finns det, men var bara nyfiken om det fanns till detta också:)
men då låter det hur bra som helst, då blir EU4 nästa spel, tack:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer