Permalänk
Medlem

Xbox One S med fem spel

Hej!

Jag ska nu sälja mitt Xbox One S, sparsamt använt sedan i juli 2017.

Konsolen ger stora möjligheter till underhållning, med häftiga spel, appar såsom Youtube och Spotify, och möjlighet att spela upp 4K-bluray filmer.

5 spel medföljer:

Call of Duty: Advanced Warfare

Diablo III Ultimate Evil Edition

Lego Star Wars: The Force Awakens

Battlefield 4

Elder Scrolls Online: Morrowind

En handkontroll följer självfallet med! Hör av dig vid intresse, finns att hämta i centrala Uppsala. Passar inte det köparen så kan mina föräldrar ta med paketet till Falun helgen den 26-27, och det kan hämtas där från och med söndagen.

Pris 1400 kr för rubbet.

//Rasmus

P.S Elder Scrolls online Morrowind är en expansion, och du behöver köpa "grundspelet" först tror jag. Sen har jag använt koden som följde med en gång också. Men det är värt att pröva!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är intresserad, undrar bara om spelen är fysiska eller digitala.
undrar också om möte mot stockholmshållet är på kartan?

Visa signatur

Lian Li O11 XL | Asus Crosshair VII Dark Hero | AMD 5950x, Watercool IV Pro| 32gb G-skill trident-z neo @ 3600 Mhz | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | Asus ROG Swift PG348q

Permalänk
Medlem

Hej! De är fysiska allihopa. Mina föräldrar ska hjälpa mig med att sälja paketet, och de har bil så jag kan kolla om de känner att de vill åka mot stockholm. Återkommer!

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt intresserad, kan du tänka dig skicka den till Göteborg?

Permalänk
Medlem

Hej! Tyvärr vill jag inte skicka den då det är så omständigt. Tack ändå för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Menar du vecka 26-27?

Visa signatur

It’s more fun to compute.