Permalänk
Medlem
Skrivet av BobbanLCD:

Håller du på Liverpool eller?

LOL

Faktum är att kombon en tv och en laptop ger den bästa bilden men man får testa sig fram och avsaknaden av den debatten och kunskapen är rätt talande. Man ska vara nyfiken och pröva sig fram och inte vara sur och tro att man vet bäst.

Attitydproblem verkar komma på köpet för en del.

Källan är allt som proffsen vet och bestämmer betydligt mer än en panels förmåga gör. Många vet inte om hur bra bild de kan få om de kör allt via en dator. Tappar hakan ännu av en gammal plasma i kombo med en laptop. Finns ingen mening att köpa den skit som säljs.

Då har du inte sett bra bild, men är du nöjd så behöver du ju inte köpa ny tv. Sluta fråga saker här då om du redan kan allt. Kör vidare med din VA-plasma...vad nu det är, du har väl byggt den själv för att få bästa bilden antar jag.

"LOL"

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

@BobbanLCD:

Nä det står att det var en gammal TV om du läser mitt inlägg.

Nya LCD kanske kan drabbas av problem men plasma är knappast bättre då de verkligen BRÄNNER in precis som gamla tjockskärmar. Åttiotalet ringde och sa att plasma aldrig borde gjort comeback.

Att en TV bränner in för att man har statisk bild varje dag i flera år är väl knappast ett problem?

Hur klarar en plasma det? Inget vidare..

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Då har du inte sett bra bild, men är du nöjd så behöver du ju inte köpa ny tv. Sluta fråga saker här då om du redan kan allt. Kör vidare med din VA-plasma...vad nu det är, du har väl byggt den själv för att få bästa bilden antar jag.

"LOL"

"VA" är väl en LCD teknologi?

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

"VA" är väl en LCD teknologi?

Ja.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!