Corsair void wireless slutat funka.

Permalänk

Corsair void wireless slutat funka.

Hej jag har ett problem angående mitt headset corsair void wireless.
Det har helt slutat fungera och jag misstänker att det gått in i ett så kallat bootloader mode. Jag har uppdaterat programvaran och försökt paira min dongle och mitt headset men det funkar inte. Jag får donglen att
blinka snabbt men när jag försöker med mitt headset och håller in power knappen i 15 sek så händer ingenting och
det står att den ska börja blinka och de. Min dator registrerar headset som avnera när jag ansluter en USB-kabel till headsetet. Men när donglen är i så registreras den som Corsair void wireless headset. Så för nuvarande så funkar inte mitt headset alls men windows registrerar headsetet och volymen går upp och ner när jag sätter på något. Jag har försökt följa instruktionerna hur man går ur bootloader mode men de verkar inte funka ändå. Jag kommer hela vägen tills jag ska paira headsetet med donglen. Det står att man ska hålla in powerknappen i 15 sek och så ska miccen lysa och LED på headsetet och sedan ska donglen lysa. För mig händer ingeting med headsetet men däremot så blinkar donglen snabbt. Det står att headsetet ska vara av när man håller in powerknappen och det antar jag att den är när den inte lyser eller gör någoting. Men jag läste någonstans att man måste vänta tills batteriet har gått ur headsetet för att det ska stängas av i ett bootloader mode. Uppskattar all hjälp jag kan få.

Permalänk

https://www.youtube.com/watch?v=Dw-IL3wNe20

Läs även kommentarerna undertill. (använd "Google Översätt" om du inte är bra på Engelska)

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA