Permalänk
Medlem

Hur mycket är min dator värd?

Tjena. Skulle man kunna få lite hjälp med värderingen av datorn? Hände lite grejer så jag kan inte ha kvar den, men skulle vilja ha lite pengar då jag bara köpte den 4 månader sen.

CPU: Intel i7-8700K
GPU: EVGA FTW3 1080 Ti
SSD: Samsung 960 Pro 512GB
RAM: G.Skill Trident Z 3200 2x8GB
Moderkort: Asus Maximus X Formula
Chassi: Fractal Design Define R6
PSU: bequiet! Dark Power Pro 11 850W

Kylare: Allt är vattenkylt med EKWB. Har gjort det själv och det fungerar riktigt bra.

Permalänk
Skrivet av Sn1gel:

Tjena. Skulle man kunna få lite hjälp med värderingen av datorn? Hände lite grejer så jag kan inte ha kvar den, men skulle vilja ha lite pengar då jag bara köpte den 4 månader sen.

CPU: Intel i7-8700K
GPU: EVGA FTW3 1080 Ti
SSD: Samsung 960 Pro 512GB
RAM: G.Skill Trident Z 3200 2x8GB
Moderkort: Asus Maximus X Formula
Chassi: Fractal Design Define R6
PSU: bequiet! Dark Power Pro 11 850W

Kylare: Allt är vattenkylt med EKWB. Har gjort det själv och det fungerar riktigt bra.

alla dina delar säljs ju fortfarande i butik ? dra av 30% av vad den kostar idag.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk

@Grönahunden: dock så är den vattenkyld med EKWB som han säger, skulle säga att du drar av 25% på vad den kostar idag

Permalänk
Skrivet av rosapantern1:

@Grönahunden: dock så är den vattenkyld med EKWB som han säger, skulle säga att du drar av 25% på vad den kostar idag

säljs inte EKWB längre ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

@Grönahunden: Är väl mer det att du får betala lite för o få det installerat, vet man att det fungerar så är det klart att man kan ta en slant för det med.
Håller med.
20-25% under nuvarande nypris är rimligt. Skulle även sälja den med CPU klockad till en säker stabil klock. Tänker mig då klara prime95 i 24h.
Det har jag gjort med några tidigare burkar iaf, skriv bara typ 8700k @ 4,8 GHz.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.