Köpråd av true in-ear wireless lurar

Permalänk
Medlem

Köpråd av true in-ear wireless lurar

Tjena! Är inne på att köpa helt trådlösa in ears då jag tränar relativt mycket och känner att jag vill slippa sladden efter ett antal hörlurar som börjat glappa på gymmet. Tänker använda dom när jag är ute rent generellt och inte bara vid träning. Har sneglat mest på jabra elite 65t och apple airpods. 65t verkar ha bättre ljud men airpods kommer nog passa mina små öron bättre samt har bättre batteritid. Budget är max runt 1700 kr, finns det några fler vettiga och vad hade ni isf valt?

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
99:e percentilen

Jag har AirPods och det är också de enda helt trådlösa in-ear-lurar jag provat. De fungerar som vilka trådlösa lurar som helst tillsammans med Android, inga konstigheter. (Du behöver dock en app för att se deras batterinivå.) Dock inte hundraprocentigt smärtfritt. Har hänt ett fåtal gånger att anslutningen "gått sönder" helt random, som att avståndet mellan fickan och öronen är precis på gränsen för vad som fungerar. Då har det räckt att stänga av och sätta på Bluetooth igen.

Tycker de levererar alldeles fullgott ljud för att lyssna på musik. Annars använder jag Sennheiser HD 6XX med AudioQuest Dragonfly Black v1.5, så även om jag inte är någon audiofil jämför jag inte med totalt skräp heller.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

@Alling: Blev tillslut Airpods Bra ljud och sitter skönt. Ända problemet är hur lite bakgrundsljud dom dämpar. Ska finnas att köpa silikonpluggar till dom men lite segt att behöva göra det.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är av intresse för dig men kan varmt rekommendera Jaybird X3, haft mina i över ett år på gymmet och är sjukt nöjd med dom

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem

Om du tränar ute eller inne är bose inear hörlurar grymma, kanske inte de snyggaste att ha på sig som vardags lurar men verkligen grymt ljud och sitter stenhårt på