Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2010

Söker vitt mekaniskt tangentbord

Xtrfy K2 RGB White känns som det självklara valet. Dock kör jag med Cherry MX Black idag och har ingen aning om hur Kailh Red känns. Någon som vet? Eller som har erfarenhet av tangentbordet? Undra hur länge ett vitt tangentbord håller sig fräscht.

Har ni tips på andra mekaniska? Hittade inga andra direkt hos våra svenska butiker.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2007

Jag har ett vitt pok3r med nordisk tangentuppsättning som jag köpt från brittiska amazon men de finns även hos en del svenska återförsäljare.
https://www.maxgaming.se/gaming-tangentbord/pok3r-pbt-mechani...
Inte full size vilket jag gillar men det passar väl inte alla. Finns även RGBvarianter.

Är jag nöjd då? Yes! Älskar känslan av PBTcapsen de valt för den ej upplysta varianten. Kompakt och robust med aluminiumbotten.

Inte helt 100%: för stark LED om man ändrar lager för egna inställningar/macton. Detta har lösts med en bit vit eltejp under spacetangenten :).

Håller vitt tangentbord verkligen sig rent då? Ja det tycker jag, men det handlar väl mer om hur man behandlar sina händer kanske hehe.
ja, sedan gör jag rent mina tangentbord ibland oavsett färgen på dem. Tror inte man behöver bekymra sig om att välja vitt om man kan tänka sig att rengöra med disktrasa någon gång om året eller två.

Skickades från m.sweclockers.com

Bränsleförbrukning kan uttryckas i liter/mil.
Bränsleförbrukning kan också uttryckas som kubikdecimeter/mil eller kubikmeter/meter om man vill hålla sig till SI-enheter. Alltså m³/m.
m³/m = m²
Bränsleförbrukning kan alltså uttryckas i kvadratmeter...