Förslag om framtida innehåll på sweclockers!

Permalänk
Medlem

Förslag om framtida innehåll på sweclockers!

Hej!
Jag har i många år följt sweclockers.com och uppskattar verkligen er sida och besöker den ofta!
Tack vare denna sidan som jag fick mod att bygga min allra första dator och har sen dess byggt ett hel hög av datorer som följd!
Tack!

Jag kom att tänka på er en dag när jag slösurfade på jobbet, de är ju tack vare er som jag sitter på denna kunskap!

så varför inte göra lite "mer" än nyheter?

för att utveckla så tänker jag på tex som youtube kanalen "Linus tech tips"

- hur man bygger ett eget chassi tips och trix
- hur mycket rgb kan man klämma i en och samma dator
- coola grejer man kan göra med en raspbarry pi
- etc

Jag vet att detta förslag är lite utanför er "comfort zone" men jag tror uppriktigt att de finns plats för detta på denna sidan!

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Kul att du gillar SweClockers och vårt innehåll, det värmer! Den typen av innehåll du föreslår är något vi tror på att göra mer av också, lite mer blandat med långa och korta saker. Tänker du endast video eller artiklar också? @stolle87

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Epic:

Hej!

Kul att du gillar SweClockers och vårt innehåll, det värmer! Den typen av innehåll du föreslår är något vi tror på att göra mer av också, lite mer blandat med långa och korta saker. Tänker du endast video eller artiklar också? @stolle87

Video är något jag själv föredrar!
Men en tillhörande artikel om tex länkar till program och steg för steg guide tex är aldrig fel!

Permalänk
Medlem

Sweclockers datorbyggar-guide finns ju till att börja med https://m.sweclockers.com/artikel/23638-sweclockers-datorbygg...

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X