Fortnite - Svenska Turneringar

Permalänk
Medlem

Fortnite - Svenska Turneringar

Hej och välkomna!

För ett par veckor sedan skapade vi ett community för er Fortnite spelare här i Sverige för att spela mer tävlingsinriktat mot varandra i turneringar. Vi har redan haft en lyckad 8 lags turnering (2v2) och har nu även en på torsdag som ni är mycket välkomna att spela i.

Lagen som spelar i våra turneringar blir bara bättre och bättre för varje dag som går, det är mycket kul att se. Vi blir bara fler och fler vilket även det är riktigt kul att se. Men nu söker vi även lite fler så att vi kan fylla 16 slots med lag och för att vi ska kunna ha större turneringar i framtiden samt med prispotter.

Vårt community är i samarbete med Esport organisationen Born2Frag som har varit ganska lyckade i Csgo och COD på senaste, men stöttar nu vårt arbete.

Om du är amatör, proffs eller bara vill laja runt lite så är du alltid välkommen att spela för och emot oss alla! Ses där!

Discord: https://discord.gg/2YPXDFb
Bracket för torsdagens turnering: https://challonge.com/sv/FST2V2KILL2

Permalänk

tips på hur man kan styra upp en bra fortnite turneringsplan!

Hej på er!

jag jobbar som fritidsledare på en skatepark och jag och mina kollegor ska försöka styra upp en fortnite turnering under jullovet!

Några tips på hur man kan planera inför en sådan och hur man kan göra en plan för en turnering?

tänkte använda en dag typ från 15.00- 20.00 för kidsen att spela. Vi vet ej hur många som kommer anmäla sej ..

/ tacksam för svar!

mvh, katja ekdahl , fritidsledare på Zero one Six

Permalänk
Medlem

Är förutsättningen för att kunna vara med vara svenskt? Eller räcker det med att kunna prata svenska?

Permalänk
Medlem
Skrivet av VetAllt:

Är förutsättningen för att kunna vara med vara svenskt? Eller räcker det med att kunna prata svenska?

Är det sverok som står bakom föreningarna brukar man behöva vara svensk medborgare.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W