Köpråd ny surfplatta

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2010

Köpråd ny surfplatta

Hej, nu börjar min gamla iPad att bli allt segare så funderar på att köpa mig en ny, när jag väl köpte den så var just Apple bäst på plattor, är fallet så nu med? Har en iPad Air 2, 16 GB wi-fi

Jag använder den dagligen med att kolla Netflix, youtube, twitch och spelar lite Hearthstone på den.

Jag har kikat på acer iconia tab 10 då specsen ser väldigt trevliga ut! Eller ska man gå på en iPad nu också?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av MoLiNf:

Hej, nu börjar min gamla iPad att bli allt segare så funderar på att köpa mig en ny, när jag väl köpte den så var just Apple bäst på plattor, är fallet så nu med? Har en iPad Air 2, 16 GB wi-fi

Jag använder den dagligen med att kolla Netflix, youtube, twitch och spelar lite Hearthstone på den.

Jag har kikat på acer iconia tab 10 då specsen ser väldigt trevliga ut! Eller ska man gå på en iPad nu också?

kan säga så här har testat en del plattor inkl kina plattor med dual bot etc.. ingenting slår IPAD när det kommer till touch känslan och det viktigaste av allt batteritid! så kör på iPad de är lätt bäst enligt mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvsjö stn
Registrerad
Mar 2015

Apple har lovat att nya iOS ska ge gamla appleenheter en prestandaskjus. Så vänta på att den kommer och om du inte är nöjd då, köp någon av pro-modellerna.

Om du inte kan vänta tills nya iOS är släppt, så köp en ipod pro av senaste modell.

Jag kan ha fel. Men mitt minne säger mig att prestandaskillnaden mellan Air 2 och ipad 2018 inte är särskilt stor. Så det är därför du bör titta på pro om du vill märka någon skillnad
Skickades från m.sweclockers.com