Permalänk

captain spirit

snälla, säg att detta inte är något exclusive till xbox/PS bara utan att det även kommer till PC?
inget life is strange kanske, men trailern gav mig genast life is strange känsla.
https://www.youtube.com/watch?v=TQnGlXOmxzU

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Det verkar vara en kort historia i en episod som bygger upp inför Life is strange 2.
Ska komma gratis till ps4, Xbox och PC i slutet av juni.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

vänta ett tag nu, "life is strange 2? du menar att det ska komma ett helt nytt life is strange spel? gör mig till en glad man och säg ja

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av mangemani:

vänta ett tag nu, "life is strange 2? du menar att det ska komma ett helt nytt life is strange spel? gör mig till en glad man och säg ja

Jajjemen även om det är ganska tyst om det än så länge, antagligen just pga ”The Awesome Adventures of Captain Spirit”

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

det gjorde min dag :), underbara nyheter. synd att det inte finns så mycket info att hitta om det, men episoden är given att spela.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

klarade nyss ut den här 2 timmars gratis versionen. dontnod kan verkligen sin sak när det gäller att fånga sina spelare. dock avbröts spelet just när det började bli så där känslomässigt jobbigt.

är life is strange 2 släppt än(eftersom det stod att man kunde köpa spelet) eller när släpps det?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Moderator
Forumledare

@mangemani: 27:e september är det dags, så tyvärr en stund till

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

tack, då har man en datum att se fram emot:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer