Vinnare korade i Dreamhack Casemod Championship på Dreamhack Summer 2018

Permalänk
Melding Plague

Vinnare korade i Dreamhack Casemod Championship på Dreamhack Summer 2018

Årets kamp i Dreamhack Casemod Championship stod mellan allt från miniatyrbyggen till massiva skrivbord, och juryn har nu korat vinnare i de olika kategorierna.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Discokungen

Den vinsten är välförtjänt! Grattis till alla! Stark line-up i år.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

Värdiga pristagare allihop, stort grattis!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Proffsmoddare

Tack för en återigen mycket välplanerad och genomförd tävling! Grattis till alla vinnare!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Desk Master

Jag vill tacka alla för eventet och speciellt stackars Erik, Alfred och DH pontus som hjälpte mig med logistiken kring att flytta mitt bord. Det var kul att träffa er alla och jag ser fram emot att träffa er pånytt med hoppeligen ett lite mindre bygge

Trött blev man men det var verkligen skitkul!

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Riktigt trevligt DH! Som vanligt sjukt kul att träffa alla!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Proffsmoddare

Riktigt kul att träffa alla igen och riktigt kul att se att det var många nya ansikten med och tävlade i open class

Visa signatur