CS:GO på faceit - hoppar ur/blir disconnectad från spelet då och då...

Permalänk

CS:GO på faceit - hoppar ur/blir disconnectad från spelet då och då...

Hoppas detta är rätt forumdel annars får mod flytta...

Det är nämligen så att jag har nyligen börjat spela cs:go via faceit och har det problemet att spelet kan stängas ner 2-3 ggr per match.

Får inget felmeddelande eller liknande utan jag hoppar helt enkelt ur spelet och kommer till skrivbordet. Kopplar jag upp mot matchen igen så funkar det kanske några rundor och sen sker samma sak...

Detta händer enbart när jag spelar via faceit, spelar jag genom steam/cs:go som vanligt så fungerar det utan bekymmer.

Har försökt hitta något om detta men har inte funnit någon info om det.

Någon som lirar via faceit och upplevt samma sak eller som har lite koll på faceit överlag?

Alla tips/förslag mottages varmt!

mvh

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 1 TB SSD M.2 | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Medlem

Rätt så gammal tråd, men om du fortfarande inte har någon lösning så testa ominstallera deras AC, gissar på att det har med det o göra iom det bara sker när du spelar faceit.

Permalänk
Medlem

Om du inte redan gör så, prova att kopiera serveradressen och klistra in den i konsollen i csgo istället för att trycka på "connect"-knappen.

Det finns en annan knapp för att kopiera hela strängen du behöver.

Visa signatur

.