Problem med Youtube inställningar

Permalänk
Medlem

Problem med Youtube inställningar

Sedan en uppdatering för ett år sen eller längre bak nu, så ser det ut såhär när jag trycker uppe till höger:

Det har inte varit något problem, även om jag tyckt det varit konstigt, då jag inte behövt ändra något. Men jag har börjat tröttna på det vita Youtube när det är mörkt på rummet så jag ville då aktivera Dark Mode. Och hur mycket jag än söker online kommer bara resultat på folk som har en sån här meny när man trycker uppe till höger:

Och trycker jag på kugghjulet har jag en väldigt minimal meny med inställningar som ser ut såhär:

Finns väldigt lite jag kan ändra där.. definitivt inget om nån gammal Youtube version, Dark Mode eller liknande alls. Så hur blir jag av med den här skiten? Frågade några kompisar och det är bokstavligen bara jag som har det såhär.

EDIT: Jag pratade med en kompis som berättade varför; det är bara den nya Youtube versionen som har det. Aktiverade det och fick Dark Mode, så problemet löst antar jag. Om det finns ett sätt att få Dark Mode i den äldre versionen hade det varit kanon men det kanske inte finns?