Trådlösa hörlurar med BT och 3.5mm

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009

Trådlösa hörlurar med BT och 3.5mm

Tjena

Tänkte kolla om det finns flera hörlurar som är bra med dessa egenskaper.
Vill ha Bluetooth för att använda med telefonen, men också 3.5 möjlighet ifall batteriet tar slut eller om jag ska spela på t.ex Switchen.

Har kollat in Marshall Major 3 då det är årets modeller? Hur bra är dem? Sånt här är svårt o lita på youtube med, då alla har olika smaker, dock är majoriteten positiv, men vill ha något o jämföra med och det är verkligen ett hav när det kommer till sånt här. De flesta bluetooth hörlurar jag hittar saknar 3.5mm.

budget 1.5
Inget klumpigt utseende

/James

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Maj 2010

Jag har ett par Marshall Major 2 BT, och kan bara säga att jag är sjukt nöjd. Då köpte jag dem ändå för typ 1200 kr, när man kan få dem nu för ca 740 kr är det ett helt sjukt bra köp. Sitter skönt (dock nästan lite för hårt, får lite ont i huvudet ibland om jag har de på flera timmar i sträck), snygga, har 3.5mm, bra byggkvalitet och framförallt bra ljud. Ljudet kan såklart inte mäta sig med mycket dyrare lurar, men är fullt godkännt. Det enda som jag inte är nöjd med är att mikrofonen är rätt kass, folk har svårt att höra vad jag säger när jag pratar i dem, särskillt och jag är ute och det blåser.

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Corsair H100i | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2005
Skrivet av Hagge:

Tjena

Tänkte kolla om det finns flera hörlurar som är bra med dessa egenskaper.
Vill ha Bluetooth för att använda med telefonen, men också 3.5 möjlighet ifall batteriet tar slut eller om jag ska spela på t.ex Switchen.

Har kollat in Marshall Major 3 då det är årets modeller? Hur bra är dem? Sånt här är svårt o lita på youtube med, då alla har olika smaker, dock är majoriteten positiv, men vill ha något o jämföra med och det är verkligen ett hav när det kommer till sånt här. De flesta bluetooth hörlurar jag hittar saknar 3.5mm.

budget 1.5
Inget klumpigt utseende

/James

Du kan försöka hitta ett par bättre begagnade trådlösa Bowers&Wilkins P5.
Dom tror jag skulle uppfylla dina önskemål med råge.
Har ett par själv sedan ett par år och dom är grymma, både ljud,batteritid och passform.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

XTZ Divine kan vara värda en koll om du letar nått tämligen billigt men ganska prisvärt.
https://www.xtz.se/product/headphone-divine

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2009

Blev en Major 3 faktiskt, tog viasat erbjudandet från elgiganten o tog lurarna med presentkortet som kommer med Tack för tipsen