Uncharted-fanfilm med Nathan Fillion

Permalänk
Relik 📜

Uncharted-fanfilm med Nathan Fillion

Kan väl inte vara ensam om att ha lite man crush på Nathan Fillion? Det plus en riktigt snygg Uncharted-fanfilm, prima! Vill ju se det här i längre format nu..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered: Du glömde säga no-homo

Permalänk
Hedersmedlem

Ecco-homo?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Kan väl inte vara ensam om att ha lite man crush på Nathan Fillion? Det plus en riktigt snygg Uncharted-fanfilm, prima! Vill ju se det här i längre format nu..

https://www.youtube.com/watch?v=v5CZQpqF_74

Han påminner lite om kaptenen i Serenity.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Han påminner lite om kaptenen i Serenity.

https://www.youtube.com/watch?v=tBMAuUeeqdE

Kan det vara för att det är samma person? 😉

Visa signatur

CPU: i9-10900k Moderkort: Asus ROG STRIX Z470-H RAM: 32Gb Corsair Vengeance GPU: Gigabyte 3070ti SSD: Samsung 970 EVO 1Tb PSU: Corsair SF 600W Kylning: Noctua D15 Chassi: Fractal Design Meshify Skärm: LG C3 42" & Asus ROG Swift 27"

Permalänk
Hedersmedlem

Så bra! Nathan Fillion är ju som gjord för att spela Nathan Drake. Skulle gärna se en fullängdsversion av detta.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Den här trailern verkligen osar Uncharted, och Fillion är verkligen Drake. Visst, jag hade hellre sett Emily Rose som Elena, men både hon och Richard McGonagle lär väl inte kunna delta i en fan-film eftersom de är officiellt kopplade till spelserien. Men Stephen Lang är ju klockren som Sully, så jag kan inte klaga egentligen.

Den officiella Uncharted-filmen ska ju ryktesvis vara en prequel-film där Tom Holland (Spidde) ska spela en ung Nathan Drake. Kan säkert bli bra, men efter den här kortfilmen känns det inte lika lockande helt plötsligt

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

@loevet Håller med till fullo om skådespelarna.
Detta var en riktigt snygg fan-film! Även jag hoppas på backning med pengar/licenser och en +2h långfilm

Lite kul att Nathan Fillion och Nolan North har bytt spelserie med varandra också. Trodde att det var ett skämt först när jag läste det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Åbäke: R7 3700X | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii

Permalänk

Nu saknar jag firefly igen!!!

Permalänk
Inaktiv

Captain Hammer!

"Oh, I'm in pain! I think this is what pain feels like! Oh, mama! Someone maternal! Get outta my way! I gotta get out! Why is this fire exit locked?!"