Kan man som "Avstängd" skriva ändå?

Permalänk
Medlem

Kan man som "Avstängd" skriva ändå?

Ser ofta användare med "Avstängd" texten mellan sitt nick & sin avatar i forumet, för ofta för att det skall vara ett sammanträffande att personen skrev ett inlägg & minuten efter blivit avstängd.

Så, vad är det som har hänt? Har användaren en gång i tiden blivit temp-bannad eller på annat sätt blivit bannad & därmed fått sin titel ändrad till "Avstängd" för att sen bli unbannad utan att texten ändras från "Avstängd" till "Medlem" eller vad nu standard-titeln är?

Om så är fallet så bör det ju ändras att medlemmar inte kan ha titeln "Avstängd" om denne för tillfället inte faktiskt är avstängd?

Visst, kan ju vara så att jag ofta sprungit på personer som precis blivit avstängda men men

Vill inte länka till en medlem som exempel så denne kanske känner sig uthängd eller något så svårt att......

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Vill inte riktigt försvara de som nu har blivit avstängda, då jag inte känner dem bland annat. Men mycket riktigt så har man sett en del medlemmar blivit avstängda under en relativt kort period, minst 7+ stycken denna vecka.

Varför? Ingen aning. Inte ofta man stöter på detta, men jag är relativt säker på att de inte kan skriva inlägg med titeln "Avstängd". Inget som jag ristar i sten så klart, så jag kan mer än gärna bli överraskad om det du skriver skulle stämma.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: R7 5800X3D @ CO -30 · Moderkort: Gigabyte X570S Aorus Pro AX
Grafikkort: GB RTX 3080 GOC @ 1800 @ 812mV · Ram: 32GB @ ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

NVENC-PC: i5-4430S · Quadro P600 · 16GB 1600MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk
Entusiast

Hej!

Man kan inte skriva på SweClockers när man är avstängd! Hoppas det räcker som svar på din fråga

Trevlig helg!

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Nej, min fråga var inte huruvida man kan skriva medan man är avstängd, min fråga var huruvida "Avstängd" tiiteln, pga en bugg eller annat, inte ändras tillbaka till "Medlem" när personen blir unbannad & därmed kan skriva i forumet medan denna har titeln "Avstängd" (men inte egentligen är avstängd)

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Hedersmedlem

@JesperA Det låter som en bugg. Du är välkommen att pm:a mig användarnamnet så att vi kan ta en närmare titt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...