Permalänk

Mobilsurf utan abbonemang

Hej! Vad är det billigaste alternativet om man vill ha en månads surf på telen utan att skaffa abbonemang ?
Vill ha så många Gb som möjligt!
Sökte lite på google men kunde inte hitta något.
Tack på förhand
Lars

Permalänk

Vet inte vilken som är billigast, men jag använder halebop. Du väljer själv belopp, kan ladda mer surf om så behövs och så sparas surfpotten till nästa månads laddning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Vilka möjligheter du har beror ju på vilket abbonemang/kontantkort du har nu.

Är du villig att byta kontantkort/abbonemang/telefonnummer?

Permalänk
Skrivet av pv2b:

Vilka möjligheter du har beror ju på vilket abbonemang/kontantkort du har nu.

Är du villig att byta kontantkort/abbonemang/telefonnummer?

Nja vill inte byta nummer , just nu har jag Telenor med 500mb surf det räcker väl 1timme kanske hehe .
Skulle vara nice med en 40-50gb

Permalänk
Skrivet av StuntmanMike:

Vet inte vilken som är billigast, men jag använder halebop. Du väljer själv belopp, kan ladda mer surf om så behövs och så sparas surfpotten till nästa månads laddning.

Skickades från m.sweclockers.com

Ska kika på Halebop, tack
Vill dock inte ha något abbonemang

Permalänk
Medlem

Den här ser fortfarande ut och vara gratis om man lägger till den i korgen så blir summan noll, iaf för mig. Så 20gb gratis, plus frakt.
https://cdon.se/hemelektronik/halebop-startpaket-20gb-surf-p4...

Edit: verkar bara gälla cdon plus kunder?
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hallon eller vimla har hyfsat bra priser men jag har ingen erfarenhet med deras signalstyrka i glesbygd gentemot tätort.
hur är deras service i norrland? vilka mastar använder dem? vart nyfiken själv när de kom på tal

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Skrivet av Elektron:

Den här ser fortfarande ut och vara gratis om man lägger till den i korgen så blir summan noll, iaf för mig. Så 20gb gratis, plus frakt.
https://cdon.se/hemelektronik/halebop-startpaket-20gb-surf-p4...

Skickades från m.sweclockers.com

Fungerade inte för mig det står fortfarande 240kr men tack för tipset!

Permalänk
Skrivet av Ziggy_:

hallon eller vimla har hyfsat bra priser men jag har ingen erfarenhet med deras signalstyrka i glesbygd gentemot tätort.
hur är deras service i norrland? vilka mastar använder dem? vart nyfiken själv när de kom på tal

Skall kolla Hallon o vimla tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars Mandel99:

Fungerade inte för mig det står fortfarande 240kr men tack för tipset!

Okey det kanske bara gäller om man är cdon plus medlem

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

Kan starkt rekommendera Wifog!
Flera olika billiga abonnemang från 0kr/månad mot att kolla lite reklamfilm eller göra undersökningar. En undersökning på 10 minuter räcker till ett halvårs abonnemang.
10GB som sparas kostar 149 kronor.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eric Hjalmarsson:

Kan starkt rekommendera Wifog!
Flera olika billiga abonnemang från 0kr/månad mot att kolla lite reklamfilm eller göra undersökningar. En undersökning på 10 minuter räcker till ett halvårs abonnemang.
10GB som sparas kostar 149 kronor.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har ett abonnemang för 30kr hos dem. Funkar bra gäller bara att kolla att man har tid kvar. Jag låg på sjukhus och plötsligt gick det inte att ringa...