Fortnite krashar, grafikenheten blockerar hjälp.

Permalänk
Medlem

Fortnite krashar, grafikenheten blockerar hjälp.

Jag som sagt, är inte speciellt kunnig när de kommer till datorer. har köpt en dator som jag har nu och jag vet inte om de är något problem jag behöver fixa så de inte blockerar längre eller om de är något annat knas med just datorn. så skulle väldigt gärna få lite hjälp och gärna väldigt ''enkla'' svar så en som inte har varit så jätte länge inne i datavärlden. gjorde ne benchmark för de såg jag att de skulle va bra http://www.userbenchmark.com/UserRun/9911178

Permalänk
Medlem

@FoL: Har du senaste drivrutinerna till ditt grafikkort AMD R7 260X ?

AMD Auto detect driver

edit; såg att det var ver: Driver: 18.7.1 som ska vara senaste

Visa signatur

I've somehow been WASDing my whole life

13th Intel 8P@6GHz E-cores off Kraken X73 360mm DDR5 m.2@7000MB/sek Gigabyte Z690
Alltid över AMD 3D med överklocking i fakefikans (swefaker) grafer med intel :)

Permalänk

Det enda du kan göra är att ominstallera drivers. Det bästa är ifall du använder dig av DDU när du installerar om.

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt vad du menar med att grafikenheten blockerar? Kan du utveckla?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2