Acer XF270HUA (1440p/144Hz/IPS)

Permalänk
Medlem

Acer XF270HUA (1440p/144Hz/IPS)

Har sålt datorn och har därför ingen direkt nytta av skärmen längre, kartongen finns kvar så det är inga problem att skicka den. Är osäker på om jag har något kvitto, utgå från att det inte finns. Ingen överdriven backligtbleeding eller döda pixlar vad jag har kunnat se (har letat).

Det är alltså en Acer XF270HUA med 1440p/IPS/144Hz som jag uppskattar är ca. 2 år gammal som alltid har fungerat precis som den ska göra. Finns att hämta i Umeå eller så skickar jag den mot förskottsbetalning via Swish/bankkonto. Frakten går väl på ca. 150-200 kr.

Budstart tänkte jag sätta till halva nypriset: 2250 kr.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3858900

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem

@Kakann: Den här uppfyller alla önskemål jag haft när jag funderat på att uppgradera, hur kommer det sig att du säljer den? Medföljer det någon kabel eller andra tillbehör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreaz1:

@Kakann: Den här uppfyller alla önskemål jag haft när jag funderat på att uppgradera, hur kommer det sig att du säljer den? Medföljer det någon kabel eller andra tillbehör?

DP-kabel, strömkabel och kartongen finns. Som jag skrev så har jag sålt datorn så behöver inte skärmen längre

Permalänk
Medlem

Jag skickade pm igår, men lägger de här också 2250:- plus frakt

Permalänk

2400 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2500:- + frakt

Permalänk

2600 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk

2800 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

2900:- + frakt

Permalänk
Medlem

Tänker att jag avslutar imorgon, har hämtat kartongen och packat allt. La med dual-dvi, DP och strömkabel!

Permalänk

3000 + frakt

Permalänk
Medlem

Hej,
Om inte auktionen redan är avslutad så lägger jag bud, 3200 + frakt.
Mvh
Gabbe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Avslutad, sorry att jag missade och uppdatera