Permalänk

Billiga spel

Hej alla!

Tänkte bara fråga om någon av er har handlat på spelbutiken, såg att dom har en jäkla massa spel till PS4 för 55kr, men att dom skickas från Instock sweden, och att leveranstiden är 5-14 dagar. Men kan vara värt att vänta om spelen är så pass billiga. Kan dessa priser verkligen stämma? Jag la en beställning på 10 spel, blev en 580 kr ungefär. Men nu i efterhand sitter man såklart och blir lite orolig att man blivit blåst.

Permalänk
Inaktiv

Min erfarenhet av spelbutiken är att deras leveranstider sällan stämmer och de är extremt långsamma, men man får spelen till slut även om de är väldigt billiga.
Var bara beredd på att leveransdatumet kan flyttas fram några gånger.

Permalänk
Avstängd

jag har bara bra erfarenheter av Spelbutiken.

du kan lita på dem

Visa signatur

Köksbord i trä | Fyra ex stolar | Fyra ex Engstarr sittdynor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vincent78:

Hej alla!

Tänkte bara fråga om någon av er har handlat på spelbutiken, såg att dom har en jäkla massa spel till PS4 för 55kr, men att dom skickas från Instock sweden, och att leveranstiden är 5-14 dagar. Men kan vara värt att vänta om spelen är så pass billiga. Kan dessa priser verkligen stämma? Jag la en beställning på 10 spel, blev en 580 kr ungefär. Men nu i efterhand sitter man såklart och blir lite orolig att man blivit blåst.

Var hittade du de? Hittar inte några på deras hemsida till PS4? :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

@Mega-Dark: Fick ett mail ifrån dom igår 2 timmar efter jag lagt beställningen att min order hade makulerats. Sen försvann InStock Sweden och alla billiga spel från sidan, så förmodar att något var fel med dom priserna eller leverantören.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vincent78:

@Mega-Dark: Fick ett mail ifrån dom igår 2 timmar efter jag lagt beställningen att min order hade makulerats. Sen försvann InStock Sweden och alla billiga spel från sidan, så förmodar att något var fel med dom priserna eller leverantören.

Köpte billiga xbox one spel nu står min order Status Pausad så ser utt som min order kommer bli makulerad

Visa signatur

Har du varit i kontakt med denna användaren? Vänligen kontakta moderatorerna via kontaktformuläret!